پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۷۲۱
|
کد خبر: ۴۹۴۱
دکتر منصور غلامی اعلام کرد: پیش بینی می‌شود امتحانات پایان ترم دانشجویان در ترم جاری به صورت مجازی برگزار شود و آموزش‌های عملی دانشجویان نیز فعلا تا مشخص شدن وضعیت تعطیل خواهد بود.
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۱ - ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰

به گزارش بسنا و به نقل از ایسنا، دکتر غلامی به وضعیت دانشگاه‌ها همزمان با قرار گرفتن در پیک چهارم بیماری کرونا ویروس اشاره کرد و اظهار داشت: در شرایط فعلی ما بر اساس نظر ستاد ملی مقابله با کرونا حضور دانشجویان و کارمندان در دانشگاه‌ها را در شرایط سخت تری قرار دادیم و تا شرایط مساعد نباشد قائدتا این وضعیت باید ادامه پیدا کند.

وزیر علوم تاکید کرد: اگر در پایان ترم یعنی بعد از خرداد به شرایط زرد و آبی برگردیم، دانشگاه‌ها می‌توانند در خصوص حضور دانشجویان برای آموزش‌های عملی خود تصمیم گیری کنند.

دکتر غلامی از تصویب دستورالعمل دریافت هزینه‌های چاپ و پذیرش چاپ مقاله برای دانشجویان دکتری خبر داد و گفت: مقاله دانشجویان دکتری دو نوع هزینه دارد، اول اینکه مقاله را به داوران ارائه می‌دهند و سپس به دلیل بررسی وضعیت علمی، به داوران هزینه‌ای پرداخت می‌شود و هزینه دوم در بخش چاپ است که باید توسط دانشجو پرداخت شود.

وی تاکید کرد: بنا بر دستورالعملی که تا چند روز آینده ابلاغ خواهد شد، هزینه چاپ مقاله دانشجویان مشخص شده و اگر کسی خارج از دستورالعمل هزینه‌ای دریافت کند، تخلف کرده و این موضوع قابل پیگیری است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست