پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۴۶۰
|
کد خبر: ۴۹۸۱
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تصمیم آموزش و پرورش برای برگزاری حضوری امتحانات پایه‌های نهم و دوازدهم اظهار کرد: هر اقدامی حتما با هماهنگی ستاد مقابله با کرونا خواهد بود. اگر شرایط و فضای سلامت جامعه خوب باشد امتحانات را برگزار می‌کنیم، اما اگر زمانی کرونا شدت یابد ممکن است در زمان برگزاری امتحانات تجدید نظر کنیم.
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۱ - ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
به گزارش بسنا، محسن حاجی میرزایی در پاسخ به پرسشی درباره برگزاری حضوری امتحانات پایه‌های نهم و دوازدهم اظهار کرد: هر اقدامی حتما با هماهنگی ستاد مقابله با کرونا خواهد بود.

وی افزود: اگر زمانی که می‌خواهیم آزمون را برگزار کنیم شرایط شیوع کرونا و مدیریت فضای سلامت جامعه خوب باشد و ما بتوانیم با رعایت دستورالعمل‌ها امتحانات را برگزار کنیم این کار را می‌کنیم، اما اگر زمانی کرونا شدت یابد که امیدواریم این اتفاق نیفتد، ممکن است در زمان برگزاری امتحانات تجدید نظر کنیم.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه اکنون برنامه ما این است که بعد از عید سعید فطر آزمون‌ها در همه پایه‌های تحصیلی آغاز شود و امیدواریم تا قبل از ۲۸ خرداد که روز برگزاری انتخابات است به انجام رسیده باشد گفت:، اما اگر به مشکلی بر بخوریم و مسئولان بهداشتی محدودیت‌هایی را اعمال کنند، متناسب با محدودیت‌ها در این تصمیمات تجدید نظر می‌شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آموزش و پژوهش