پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۳۲۶۶
|
کد خبر: ۵۱۲۷
دکتر علی‌اکبر حق‌دوست خبر داد:

آموزش ترم آینده دانشگاه‌ها حضوری می‌شود

معاون آموزشی وزارت بهداشت اظهار داشت: با توافقی که با وزارت علوم، معاونت بهداشتی وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا انجام شده تا پایان تابستان تمام اعضای هیات علمی و کارمندان دانشگاه‌ها واکسینه می‌شوند.
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۶ - ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
به گزارش بسنا و به نقل از وزارت علوم، دکتر علی‌اکبر حق‌دوست در نشست مدیران معاونت آموزشی وزارت بهداشت درباره وضعیت آموزش در ترم آینده گفت: با توافقی که با وزارت علوم، معاونت بهداشتی وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا انجام شده تا پایان تابستان تمام اعضای هیات علمی و کارمندان دانشگاه‌ها واکسینه می‌شوند.

وی افزود: همچنین دانشجویانی که تاکنون در اولویت نبودند در وزارتین علوم و بهداشت و دانشگاه آزاد و سایر دانشگاه‌ها تا پایان پاییز واکسینه می‌شوند. این واکسیناسیون از شهریورماه شروع می‌شود و با تلاش معاونت بهداشتی امیدوار هستیم که تا شروع مهرماه دانشجویان حداقل یک دوز بگیرند.

حق دوست خاطرنشان کرد: معاونت دانشجویی وزارت بهداشت نیز در حال تدابیر و فراهم کردن شرایط هستند که ترم آینده حضوری‌تر باشد، اما در هر صورت امتحانات حتماً حضوری برگزار می‌شود.

معاون آموزشی وزارت بهداشت اظهار داشت: پیش بینی این است که در مهرماه تا اواسط آبان ماه کلاس‌های درس غیرحضوری و تلفیقی باشد و از آبان ماه کلاس‌ها به صورت حضوری شروع شوند.

وی افزود:، اما با توجه به انباشت دروس و اینکه برخی از دانشجویان در ترم پایانی به سر می‌برند ممکن است کلاس‌های درس با شلوغی بیشتری مواجه شوند به همین دلیل عمده پذیرش دانشجویان علوم پزشکی از بهمن ماه خواهد بود تا دانشگاه‌ها شلوغ نشوند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست