پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۶۳۰
|
کد خبر: ۵۲۹۶
حسین نوروزی گفت: واریز نهایی مبالغ وام‌های دانشجویی از عهده دانشگاه خارج و در حیطه کار صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم است.
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۶ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
حسین نوروزی رئیس اداره رفاه دانشجویی دانشگاه بوعلی‌سینا در گفتگو با خبرنگار بسنا پیرامون سوال‌های مکرر دانشجویان گفت: تمامی درخواست‌های وام در انواع مختلف که از جانب دانشجویان به دست اداره رفاه رسیده است، در موعد مقرر بررسی و در سامانه ثبت و توسط اداره رفاه دانشگاه به صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم ارسال گردیده است.

وی افزود: پس از ارسال لیست نهایی وام‌های دانشجویی از طرف دانشگاه، صندوق رفاه وزارت علوم این درخواست‌ها را بررسی و جهت واریز به واحد امور مالی صندوق رفاه دانشجویان ارجاع می‌دهد.

نوروزی خاطرنشان کرد: در پیگیری‌های صورت گرفته از صندوق رفاه، لیست وام‌های دانشجویی دانشگاه بوعلی‌سینا به تایید صندوق رفاه رسیده و در حال حاضر در واحد امور مالی صندوق رفاه وزارت علوم می‌باشد.

نوروزی همچنین اضافه کرد: باتوجه به گزارش‌های گرفته شده و نیز پیگیری‌های صورت گرفته پرداخت وام‌های دانشجویان نهایی شده و حتی برای تعداد بسیاری از دانشجویان پیامک واریز از جهت صندوق رفاه یا اعلام بدهی آن وام توسط صندوق رفاه در پرتال دانشجویی این صندوق درج گردیده است که این پیام به منزله واریز قطعی وام در روز‌های آتی خواهد بود.

رئیس اداره رفاه دانشجویی دانشگاه بوعلی‌سینا در ادامه اظهار داشت: این اداره در حد توان با توجه به درخواست‌های دانشجویی، همه درخواست‌ها را دریافت کرده و حتی‌الامکان همه موارد به جز مواردی که مشمول دریافت هیچ‌کدام از ردیف‌های وام نمی‌شدند را تایید کرده است؛ مگر اینکه دانشجویی پیش از این در نوبت یا نوبت‌های قبل وامی را دریافت کرده که در حال حاضر مشمول دریافت آن وام نمی‌شده است.

وی در پایان تصریح کرد: دانشگاه بوعلی‌سینا و هیچ‌یک از دانشگاه‌های کشور هیچگونه دخل و تصرفی در تاریخ و کیفیت پرداخت وام‌های دانشجویی ندارد و صرفا دریافت مدارک، بررسی و نهایتا تایید مدارک جهت ارسال به صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم بر عهده دانشگاه می‌باشد.

خبرنگار: میرزایی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست