پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۳۷۰
|
کد خبر: ۵۳۴۲
احمدحسین فلاحی گفت: وزیر علوم پیشنهادی دولت جدید توانست نظر اعضای کمیسیون را جلب کند.
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۳ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۰
به گزارش بسنا و به نقل از دانشجو، احمدحسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست این کمیسیون با زلفی‌گل، وزیر علوم پیشنهادی دولت جدید گفت: در این نشست سوالات متعددی درباره موضوعات فرهنگی، سیاسی، آموزشی و ... پرسیده شد و زلفی‌گل به تمامی آنان پاسخ داد.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری ادامه داد: به نظر می‌رسد که وزیرعلوم پیشنهادی توانستند نظر اعضای کمسیون را جلب کنند. زلفی‌گل در نشست دوم برای کمیسیون اصل نود هم حاضر شد و سوالات نمایندگان را پاسخ داد.

فلاحی اظهار داشت: نمایندگان در بحث تحول مدیریت و برنامه‌ها بیشترین مطالبه را داشتند چرا که از مدیریت فعلی حاکم بر وزارت علوم بسیار شاکی هستند. درحقیقت مطالبه نمایندگان مردم، ابطال سیستم مدیریتی و همچنین اصلاح ساختار‌ها و محتوای آموزشی بوده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا وزیرعلوم پیشنهادی می‌تواند مشکلات و مسائل دانشگاه‌ها و سیستم آموزشی را مرتفع کند یا خیر، افزود: سیستم مدیریتی کشور به نوع نگاه فرد برمی‌گردد. مدیران انقلابی عالم کم نداریم که متاسفانه در طی این سال‌ها قدری منزوی شدند. متاسفانه طی سال‌های اخیر بدون مبنا برخی رشته‌ها حذف، آیین‌نامه‌هایی نشر و دانشگاه‌ها اقداماتی کرده‌اند که صدای افراد زیادی بلند شده است، اما فردی که دارای روحیه انقلابی و جهادی باشد می‌تواند این مسائل را حل کند.

فلاحی همچنین از برگزاری جلسه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری با وزیربهداشت پیشنهادی خبر داد که طی آن به موضوعات علوم پزشکی و اهمیت آن پرداخته شده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشگاه