پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۳۱۴۵
|
کد خبر: ۵۴۶۴
اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت در آن دسته از کد رشته‌های امتحانی دارای شرایط خاص و بورسیه به همراه برنامه زمانی انجام مراحل مصاحبه و سایر مراحل گزینش رشته‌ها اعلام شد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۲ - ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
به گزارش بسنا، متقاضیانی که فهرست اسامی آنان در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به عنوان معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته‌های دارای شرایط خاص و یا بورسیه در آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ درج شده است می‌توانند با توجه به نکات ذیل و براساس برنامه‌زمانی مشخص شده مربوط به کدرشته محل ذی ربط، برای مصاحبه، آزمون اختصاصی، آزمون تشریحی، آزمون پروژه و سایر مراحل گزینش مورد لزوم به نشانی مشخص شده مراجعه کنند.

عدم مراجعه برای شرکت در مراحل فوق، به منزله انصراف متقاضی از گزینش در کدرشته محل یا رشته محل‌های انتخابی مربوط تلقی می‌شود و فرصت دیگری برای انجام مراحل مذکور وجود نخواهد داشت.

معرفی شدگان لازم است از فردا سه شنبه، ۲۳ شهریور برای اطلاع از مدارک مورد نیاز، زمان و محل مصاحبه به درگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه مورد نظر (طبق مندرجات جدول ذیل) مراجعه تا چنانچه تغییری در برنامه زمانی مصاحبه بعمل آمده باشد، از آن مطلع شوند.

آن دسته از متقاضیانی که باتوجه به اولویت کدرشته محل‌های انتخابی شانس قبولی در رشته‌های انتخابی قبل از کدرشته‌های شرایط خاص و بورسیه (کدرشته‌های موضوع این اطلاعیه) را داشته‌اند و یا حداقل نمره علمی لازم برای معرفی جهت مصاحبه این رشته‌ها را نداشته اند در فهرست معرفی شدگان چند برابر قرار نگرفته‌اند. این متقاضیان در صورت هر گونه سوال پس از اعلام نتایج نهایی و با توجه به کارنامه کدرشته محل‌های انتخابی می‌توانند با این سازمان مکاتبه کنند.

متقاضیانی که اسامی آنان در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به عنوان معرفی شده یک و یا دو کد رشته محل دارای شرایط خاص و یا بورسیه از رشته‌های امتحانی مربوط درج شده، لازم است با توجه به شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه‌های راهنمای شماره ۱ و ۲ آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰، مفاد شرایط و ضوابط اختصاصی کدرشته محل‌های دارای شرایط خاص و بورسیه و این اطلاعیه، در موعد مقرر برای انجام مصاحبه، آزمون اختصاصی و یا سایر مراحل گزینش به محل ذی ربط مراجعه نمایند. در غیر این صورت در مرحله نهایی در کدرشته محل انتخابی مربوط، گزینش نخواهند شد.

معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت باید جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ثبت‌نام، مدارک مورد نیاز، زمان و مراحل مصاحبه به شرح جدول ذیل به درگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه یا موسسه ذی ربط مراجعه کنند.

به هنگام گزینش نهایی در هر کدرشته محل اعلام شده در این اطلاعیه، متقاضیانی شرکت داده خواهند شد که نتیجه مصاحبه، آزمون اختصاصی و سایر مراحل گزینش آنان توسط مراجع ذیربط تایید شده باشد.

پس از انقضای مهلت مقرر برای شرکت در مصاحبه و یا آزمون اختصاصی، هیچ تقاضایی قابل پذیرش نخواهد بود. بر همین اساس به متقاضیان تاکید می‌شود که در مهلت مقرر تعیین شده به محل ذی ربط مراجعه کنند. نام دانشگاه و آدرس درگاه و شماره تلفن برای انجام مراحل مصاحبه در سایت سازمان سنجش آموزش کشور قابل مشاهده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آموزش و پژوهش