پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۴۰۲
|
کد خبر: ۵۶۹۰
معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان با اشاره به اینکه بیست و نهمین و سی امین دوره جشنواره دانشجوی نمونه در سال جاری برگزار می‌شود، گفت: دانشجویان متقاضی می‌توانند از ۲۰ الی ۳۰ آذرماه در سامانه سجاد ثبت نام کنند.
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۵ - ۱۴ آذر ۱۴۰۰

به گزارش بسنا و به نقل از وزارت علوم، دکتر هاشم داداش پور اظهار داشت: در آخرین دوره جشنواره دانشجوی نمونه سال ۹۸ برگزار شد ۱۳ نفر به عنوان برگزیدگان مرحله کشوری با حضور معاون اول ریاست جمهوری مورد تقدیر قرار گرفتند.

وی افزود: در جشنواره سال ۱۴۰۰ که بیست و نهمین و سی امین دوره دانشجویان نمونه است فرآیند جشنواره بر اساس زمان بندی‌های پیش بینی شده در هفته سوم آذر آغاز و در اسفندماه با برگزاری مراسم تجلیل به پایان خواهد رسید.

رئیس سازمان امور دانشجویان با اشاره به اینکه همانند سال‌های گذشته کلیه مراحل ثبت نام و مرحله داوری دانشگاهی و داوری مرحله کشوری در سامانه الکترونیکی انجام می‌پذیرد، گفت: فرایند داوری جشنواره دانشجوی نمونه در دو مرحله دانشگاهی و کشوری برگزار می‌شود؛ نخست دانشجویان در سطح دانشگاه به رقابت می‌پردازند و آن دسته از دانشجویانی که برترین امتیازات را بر اساس آیین نامه و صرف نظر از حد نصاب‌های آن کسب نموده‌اند به عنوان برگزیدگان مورد تقدیر دانشگاه مربوطه قرار می‌گیرند و آن تعداد از متقاضیان که شرایط معرفی به مرحله دوم را کسب نموده اند به دبیرخانه مرکزی معرفی می‌شوند.

وی در خصوص تعییرات این دوره از جشنواره نسبت به سال گذشته گفت: در جشنواره امسال، برای اولین بار برگزیدگان دانشجویان بین المللی شاغل به تحصیل در ایران نیز معرفی می‌شوند و امکان شرکت دانشجویانی که بعد از فراخوان سال ۹۸ فارغ التحصیل شده اند و دانشجویانی که دارای مرخصی تحصیلی بدون احتساب سنوات در دوران کرونا هستند، وجود دارد همچنین اختصاص۳ امتیاز به صورت افزوده در بخش فرهنگی، ویژه فعالیت‌های داوطلبانه در زمان کرونا از ویژگی‌های این دوره از جشنواره نسبت به دوره‌های گذشته است.

بر اساس این گزارش، کلیه دانشجویان متقاضی دانشگاه‌های دولتی، غیر انتفاعی و پژوهشگاه‌های تابعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری همچنین دانشگاه‌های، پیام نور، دانشگاه آزاد اسلامی و فرهنگیان می‌توانند با مراجعه به سایت www.portal.saorg.ir نسبت به ثبت نام در این جشنواره اقدام نمایند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشجو