پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۰۱۷۷
|
کد خبر: ۵۹۶۳
مدیریت امور دانشجویی دانشگاه بوعلی‌سینا برنامه ثبت‌نام خوابگاه برای دانشجویان کاردانی و کارشناسی ورودی ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ و باقیمانده دانشجویان تحصیلات تکمیلی را منتشر کرد.
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۰ - ۲۲ فروردين ۱۴۰۱

به گزارش بسنا، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

- دانشجویان مقطع کارشناسی روزانه غیربومی ورودی ۱۳۹۷، ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ که قبلا پیش‌ثبت‌نام خوابگاه را انجام داده‌اند، از ساعت ۱۱ روز سه‌شنبه ۲۳ فروردین‌ماه به مدت ۲۴ ساعت با مراجعه به سامانه خوابگاهی دانشگاه به نشانی https://sorkh.basu.ac.ir برای ثبت‌نام خوابگاه اقدام نمایند.

- دانشجویان مقطع کارشناسی روزانه غیربومی ورودی ۱۴۰۰ که خارج از چارت خود با دانشجویان ورودی ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ واحد اخذ کرده‌اند و قبلا پیش‌ثبت‌نام خوابگاه را انجام داده‌اند، از ساعت ۱۱ روز چهارشنبه ۲۴ فروردین‌ماه به مدت ۱۲ ساعت با مراجعه به سامانه خوابگاهی دانشگاه به نشانی https://sorkh.basu.ac.ir برای ثبت‌نام خوابگاه اقدام نمایند.

- دانشجویان روزانه مقطع دکتری ورودی ۱۳۹۷، ۱۳۹۸، ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ و کارشناسی‌ارشد ورودی ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ که در مرحله قبل موفق به ثبت‌نام خوابگاه نشده‌اند، می‌‌توانند از ساعت ۱۱ روز سه‌شنبه جهت ثبت‌نام خوابگاه اقدام نمایند.

- پس از پایان ثبت‌نام دانشجویان واجد شرایط (روزانه) در صورت وجود ظرفیت مازاد، درخواست دانشجویان سنوات اضافه و نوبت دوم (شبانه) نیز بررسی خواهد شد. 

- لازم به‌ذکر است دانشجویان ورودی ۱۴۰۰ جهت رزرو می‌بایست شماره دانشجویی را با دو صفر وارد نمایند، عدد ۴ ابتدای شماره دانشجویی برای رزرو خوابگاه حذف شود. 

- دانشجویان ساکن شهرهای جورقان، صالح‌آباد، لالجین، بهار، ازندریان، قهاوند و اسدآباد بومی تلقی شده و مجاز به رزرو نمی‌باشند. 

- دانشجویانی که از وام ودیعه مسکن استفاده کرده باشند، نمی‌توانند خوابگاه رزرو نمایند.

- دانشجویانی که بدهی هزینه خوابگاه در سنوات قبل را دارند، نمی‌توانند خوابگاه رزرو کنند.

- دانشجویانی که با مقطع قبلی تسویه حساب نکرده باشند، نمی‌توانند خوابگاه رزرو کنند.

- رزرو به‌صورت انفرادی و گروهی فعال می‌باشد.

- جهت روزشمارشدن هزینه خوابگاه، برای پرداخت از روز پنج‌شنبه ۲۵ فروردین‌ماه اقدام نمائید. لازم است جهت پرداخت در تاریخ مذکور نیم‌سال 002 انتخاب گردد. از پرداخت هزینه نیم‌سال 003 خودداری نمائید.

- با توجه به این‌که برخورداری از تسهیلات اسکان نیارمند تشکیل پرونده در سامانه صندوق رفاه می‌باشد، ضروری است دانشجویان قبل از رزرو خوابگاه نسبت به تشکیل پرونده در سامانه صندوق رفاه اقدام نمایند. 

- دانشجویان متقاضی استفاده محدود از خوابگاه (دو شب در هفته) می‌توانند از شرایط میهمان جهت سکونت استفاده نمایند.

- تاریخ پذیرش در خوابگاه از بعدازظهر روز جمعه ۲۶ فروردین‌ماه با در درست داشتن کارت دانشجویی و کارت واکسیناسیون امکان‌پذیر می‌باشد.

- تزریق سه دوز واکسن کرونا جهت اسکان در خوابگاه برای تمامی دانشجویان الزامی است و امکان اسکان در غیر این‌صورت به هیچ عنوان وجود ندارد، مگر دانشجویانی که دو دوز واکسن زدند و زمان تزریق دوز سوم آنها نرسیده باشد.

- همراه داشتن وسایل شخصی نظیر (پتو، ملحفه، بالش و تشک . . .) ضروری است.

- جهت تسریع در روند بررسی مشکلات رزرو خوابگاه، در تاریخ‌های ۲۳ و ۲۴ فروردین‌ماه، از ساعت ۹ الی ۱۴ با شماره‌ تلفن‌های زیر تماس حاصل نموده و یا اشکالات را به پست الکترونیک stu.office@basu.ac.ir ارسال فرمائید.

خوابگاه برادران : 08138380873 
خوابگاه  خواهران : 08138380664

 
 
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست