پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۴۰۱
|
کد خبر: ۶۲۱
رئیس دانشگاه بوعلی سینا در نشست مدیران روابط عمومی؛

ایجاد فضای شاداب و امید، وظیفه روابط عمومی ها است

رئیس دانشگاه بوعلی سینا در نشست مدیران روابط عمومی دانشگاه ها، مراکز پژوهشی و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، گفت: ایجاد فضای شاداب و امید در جامعه امروز ایران نقشی است که در اختیار رسانه و روابط عمومی قرار دارد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۵ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷

به گزارش خبرنگار بسنا، دکتر یعقوب محمدی فر رئیس دانشگاه بوعلی سینا صبح روز سه شنبه 25 اردیبهشت، در نشست مدیران روابط عمومی دانشگاه ها، مراکز پژوهشی و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اظهارکرد: کلام انسانی از ابتدای بشریت آغازه شده و دیالوگ هایی که بشر را شکل داده است، همواره گویای بالابودن نقش اطلاع رسانی در تمدن است.

وی بیان کرد: ایران امروزی ما در بحث فرهنگی وسیع است و ده ها کشور همسایه را در می گیرد و درنتیجه رسانه در گذشته، حال و آینده نقش مهمی دارد.

رئیس دانشگاه بوعلی سینا افزود: ایجاد فضای شاداب و امید در جامعه امروز ایران نقشی است که در اختیار رسانه و روابط عمومی قرار دارد.

دکتر محمدی فر گفت: ایجاد بستر خبری مناسب برای این نسل بسیار مهم است و ایجاد احساس کرامت انسانی، احترام به مخاطب و عاقل پنداشتن مخاطب موضوعاتی است که باید در دستور کار روابط عمومی قرار گیرد.

وی در ادامه تأکید کرد: امروز مشکل گزینش خبر وجود دارد و یکی از رسالت های روابط عمومی باید آموزش تشخیص اخبار صحیح باشد.

گزینش کلمات و بحث زبان شناسی در حوزه روابط عمومی اهمیت دارد و اگر برای این موضوع برنامه ریزی شود، قطعا نسلی سالم را از لحاظ فکری و جریان خبری می توان تربیت کرد.

رئیس دانشگاه بوعلی سینا در نهایت گفت: در این محیط غنی و بعضا آلوده، رسالت تبلیغات و رسانه ها بسیار اهمیت دارد و نیازمند سرمایه گزاری فراوانی است.

خبرنگار: اسماعیلی

عکس: زند


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست