پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۳۵۸۰
|
کد خبر: ۶۴۷۱
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی دکتر روح الله سهرابی، مشاور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در برنامه‌ریزی و مدیریت راهبردی را با حفظ سمت به عنوان سرپرست دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات این وزارت منصوب کرد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۰ - ۱۶ مهر ۱۴۰۱

به گزارش بسنا و به نقل از وزارت علوم، متن  این حکم انتصاب به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر روح الله سهرابی

نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب‌عالی، به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان سرپرست دفتر بازرسی وپاسخگویی به شکایات منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌‌های اسلامی، مبانی علمی، روحیۀ انقلابی، راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامه‌های ارائه‌شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران و یاوران علمی (کارکنان) گرامی آن دفتر، امور رسیدگی  به شکایات را پیگیری نمایید و ضمن  بازرسی از مراکز آموزش عالی  وظایف محوله را بر پایه قوانین و سیاست‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به انجام رسانید.

توفیق روزافزون جناب‌عالی را در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

دکتر روح‌الله سهرابی دارای دکتری تخصصی مدیریت تولید و عملیات از دانشگاه علامه‌طباطبایی و عضو هیأت علمی دانشگاه بوعلی‌سینا است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست