پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۱۳۸
|
کد خبر: ۶۴۹۵
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان همدان گفت: بیش از ۱۸۰۰ لیتر در ثانیه آب برای شهر همدان تأمین شده است و کمبود آب نداریم.
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۵ - ۲۳ مهر ۱۴۰۱

به گزارش بسنا و به نقل از ایسنا، محمد ضروری با بیان اینکه خوشبختانه آب مورد نیاز شبکه تأمین شده است، اظهارکرد: از دو روز گذشته میزان قطعی آب در شهر همدان به شدت کاهش یافته است.

وی با اشاره به اینکه همکاران بنده در شرکت آب منطقه‌ای و آبفا به صورت شبانه‌روزی تلاش می‌کنند، تصریح کرد: قطعی آب از پنجشنبه کاهش یافته و منتظریم شبکه به تعادل برسد اما عملا در طول روز قطعی نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه ۷۰۰ لیتر آب ازطریق خط اضطراری وارد شبکه می‌شود، افزود: ۴۰۰ لیتر در ثانیه از تالوار و ۳۰۰ لیتر در ثانیه از خالق‌وردی به شبکه شهری همدان تزریق می‌شود و خوشبختانه کمبودی از نظر تأمین آب نداریم.

ضروری با اشاره به اینکه با گذشت چند روز و ایجاد اطمینان مردم از عدم قطعی، مصرف منطقی خواهد شد، درباره ایجاد مخازن مورد نیاز در شهر همدان، یادآور شد: ایجاد مخازن در کوتاه مدت نیست و این موضوع درحال بررسی است و به محض اینکه شرکت آب و فاضلاب کشور مجوز ایجاد مخازن را بدهد فرآیند انتخاب پیمانکار را انجام خواهیم داد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان همدان درباره وضعیت سلامت آب همدان نیز خاطرنشان کرد: پنل تخصصی متشکل از گروه کنترل کیفی آبفای کشور، دانشگاه علوم پزشکی و اداره اطلاعات در این زمینه تشکیل و  چندین جلسه در این باره برگزار شده و نمونه‌هایی که گرفته شده دارای استاندارد لازم برای تزریق به شبکه است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
استانی