پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۷۴۳۷
|
کد خبر: ۶۵۰۷
فراخوان ثبت‌نام طرح ملی ازدواج دانشجویی «همسفر تا بهشت»، برای سال ۱۴۰۱، آغاز شد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۵ - ۲۵ مهر ۱۴۰۱

به گزارش بسنا، ثبت‌نام طرح ملی ازدواج دانشجویی سال ۱۴۰۱ با عنوان «همسفر تا بهشت»، از مهرماه امسال، آغاز شده است.

ضوابط و مقررات ثبت‌نام:

۱_ زوجینی که حداقل یک نفر از آن‌ها دانشجو بوده و تاریخ رسمی عقد آنان در فاصله زمانی ۱ فروردین ۱۴۰۰ الی ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ باشد، مجوز ثبت‌نام خواهند داشت.

۲_ ملاک شرکت در طرح ملی «همسفر تا بهشت» دانشجو بودن حداقل یکی از زوجین در تاریخ رسمی عقد است. (نه دانشجو بودن در زمان ثبت‌نام}.

۳_ در مواردی که هر دو نفر زوجین، دانشجو باشند، لازم است فقط یکی از آن‌ها به عنوان داوطلب اصلی در سامانه ثبت‏نام نماید.

۴_به منظور قطعی‌شدن ثبت‌نام، زوجین دانشجو می‏بایست حداکثر تا دو هفته پس از ثبت‌نام اولیه در سامانه، گام‌های بعدی تا نهایی‌شدن ثبت‌نام و انتخاب کاروان را طی نموده و تایید نهایی را از سامانه اخذ نمایند.

۵_ کلیه هزینه‌های اسکان، پذیرایی و برنامه‌های فرهنگی آموزشی در مشهد مقدس به عهده نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌هاست (هزینه‌های رفت و آمد به مشهد مقدس و بالعکس به عهده زوجین است).

۶_ متأسفانه امکان شرکت جاماندگان دوره‌های گذشته به هیچ عنوان میسر نیست.

بر این اساس از تماس‌غیرضروری با ستاد ازدواج دانشجویی پرهیز فرمایید.

۷_ امکان ثبت‌نام دانشجویانی که ازدواج مجدد کرده‌اند وجود ندارد؛ در صورتیکه هر دو نفر زوجین در سال‌های پیشین به جشن ازدواج دانشجویی اعزام نشده باشند در این‌صورت ستاد‌های استانی پس از تأیید این مورد، نسبت به نامه‌نگاری با ستاد مرکزی ازدواج دانشجویی (مفاد) اقدام نموده تا در صورت صلاحدید، اعزام این زوج و امکان ثبت‌نام آنان به صورت دستی میسر شود.

روند ثبت‌نام در سامانه:

۱_ شماره تلفن همراه زوج | شمراه تلفن همراه زوجه (باتوجه به تایید دو مرحله‌ای، شماره تلفن همراه بایستی به نام فرد ثبت‌نام‌کننده باشد).

۲_ تکمیل فرم ثبت‌نام.

۳_ تصویر شناسنامه زوج | تصویر شناسنامه زوجه.

۴_ تصویر کارت ملی زوج | تصویر کارت ملی زوجه.

۵_ تصویر عقدنامه زوجین.

۶_ تصویر کارت دانشجویی.

دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها حداکثر یک هفته پس از بارگذاری مدارک و تکمیل فرایند ثبت‌نام، نسبت به تائید یا عدم تائید ثبت‌نام در سامانه اقدام خواهند نمود. ویرایش اطلاعات ثبت‌نام فقط توسط داوطلب اصلی و صرفاً قبل از تائید مدارک در سامانه میسر است.

برای ثبت‌نام در سامانه ازدواج دانشجویی کلیک کنید.

مراحل انتخاب کاروان:

۱_ پس از تکمیل فرآیند ثبت‌نام (تائید مدارک و قطعی شدن ثبت‌نام) مرحله بعد امکان انتخاب کاروان و اعزام به مشهدمقدس برای زوجین دانشجو طبق جدول زمان‌بندی کاروان‌ها امکان‌پذیر خواهد بود.

۲_ لغو و تغییر کاروان، فقط تا ۱۰ روز پیش از تاریخ تشرف انتخاب‌شده میسر بوده و پس از آن به هیچ وجه امکان‌پذیر نخواهد بود.

۳_ در صورتی که زوجین دانشجو کاروانی را جهت تشرف انتخاب کرده و در آن تاریخ به هر دلیلی امکان تشرف به مشهد مقدس میسر نگردد، امکان انتخاب کاروان مجدد امکان‌پذیر نخواهد بود.

برای مشاهده تقویم زمان‌بندی کاروان‌ها کلیک کنید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگ و هنر