پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۹۱۵
|
کد خبر: ۶۷۶۷
رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا در دیدار با رئیس دانشگاه فرهنگیان همدان مطرح کرد:

توسعه همه جانبه دانشگاه فرهنگیان منجر به رشد جامعه در تمام ابعاد خواهد شد + گزارش تصویری

دکتر علی نجفی در راستای گسترش تعاملات دو دانشگاه، با دکتر حسین رضوان دیدار و گفتگو کرد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۳ - ۲۰ دی ۱۴۰۱

به گزارش بسنا، در دیدار دکتر علی نجفی رئیس دانشگاه فرهنگیان همدان با دکتر حسین رضوان رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا و عضو کمیته هیات امنای دانشگاه فرهنگیان همدان، بر ارتقاء همکاری‌های دو جانبه تأکید شد.

در این نشست صمیمی در دانشگاه بوعلی‌سینا برگزار شد؛ در خصوص نوع همکاری‌ها و انعقاد تفاهم نامه همکاری، اساتید وابسته و طرح تعاون و یاریگری در بخش اعضای هیأت علمی و تلاش برای اخذ مجوز رشته‌های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه فرهنگیان همدان، تبادل نظر صورت گرفت.

دکتر حسین رضوان در این نشست عنوان کرد: تقویت دانشگاه فرهنگیان سبب تقویت آموزش و پرورش می‌شود و به تبع آن کل جامعه رشد یافته و بیشتر مشکلات و معضلات، حل خواهد شد.

وی رفت و آمد و ارتباط اساتید دانشگاه فرهنگیان با سایر دانشگاه‌های استان را یک ضرورت خواند و یادآور شد: تشکیل کلاس‌های مشترک و توجه به اساتید، ارتقای حوزه‌ی آموزش را به دنبال خواهد داشت، که بر آن تاکید داریم و در این راستا هر کمکی را انجام خواهیم داد.

دکتر رضوان همکاری مجمع نمایندگان استان با دانشگاه‌ها را یک اولویت برشمرد و گفت: پای کار بودن نمایندگان استان، علی الخصوص در بازه زمانی فعلی که فصل بودجه ریزی است؛ در آینده گره گشای کار ما خواهد بود؛ لذا باید از این ظرفیت استفاده کرد. نگاه بلند و ترسیم افق دراز مدت در دانشگاه فرهنگیان نیز پایان بخش سخنان ایشان بود.

دکتر علی نجفی با تشریح دستورالعمل‌های مربوط به این موضوع، شرایط را برای اخذ مجوز دو رشته کارشناسی ارشد در پردیس‌های استان مناسب دانست.

در ادامه، حاضران در جلسه با بیان دیدگاه‌ها و بیان نقطه نظرات خویش، مواردی را عنوان کردند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست