پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۴۱۹
|
کد خبر: ۶۸۵۱
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، در آستانه فرا رسیدن ۲۲ بهمن ماه، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، پیامی صادر کرد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۴ - ۲۱ بهمن ۱۴۰۱

به گزارش بسنا و به نقل از وزارت علوم، متن پیام دکتر زلفی‌گل به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

هم‌چون خورشید که برمی‌خیزد تا جهان را برخیزاند و به روشنی راهنما و راهگشا باشد؛ طلوع انقلاب اسلامی ایران در منظومه‌ی جور و کهکشان استعمار، مبارک و مقدس بود. امام خمینی(ره)، خورشیدوار از کوهسار مردم برخاست و عارفانه، آگاهی و آزادی و عزت را در شب خفقان فریاد کرد و خروشان‌جمعیتی را به تقطیع دست اهریمن و فتح قلعه‌های طاغوت فراخواند. ایران سربلند امروز، سرزمین معنویت و معرفت و مجاهدت است و خاک دیرینه‌ی ایران به کیمیای دین رویینه‌تن از هر بلا و بلیه‌ای‌ست که در این هفت‌خوان پیش روی ایران و ایرانیان است. اگر چه یادگار نامیرای امام و انقلاب، فراتر از دست چپاول و چیرگی بدخواهان و سفهیان پرچم برافراشته ملت ماست اما به چشم هوش، از تداوم آزادی و استمرار اقتدار این سرزمین خواهیم کوشید.

دهه‌ی مبارک فجر، یادآور جانفشانی‌های مردمی‌ست که به تقدیم جان خویش، جهان را به قبول مظلومیت دیروز و پذیرش عظمت امروز خویش وادارند و قطعا تکلیف هر کدام از ما در سالروز این حماسه‌ی بی‌نظیر، حضور هوشیارانه در صف‌آرایی پرصلابت فجرآفرینانی‌ست که غنا و پیروزی و فرهیختگی و فضیلت خویش را در اوج حصرهای ظالمانه‌ی اقتصادی و تحریم‌های معیشتی جشن گرفته‌اند و می‌گیرند و خواهند گرفت.

از خانواده فهیم، فرهیخته و فرزانه آموزش عالی کشور اعم از رؤسا،کارکنان (یاوران علمی)، اساتید، دانشجویان، دانش‌پژوهان، پژوهشگران، فناوران و همه‌ی ارجمندانی که شبانه‌روز در حال خدمت‌رسانی در راه اعتلا و پیشرفت علمی و پژوهشی ایران اسلامی هستند، تقاضا دارم که طبق سنوات گذشته، دوشادوش ملت بزرگ ایران و در صفوف به‌هم‌پیوسته، در راهپیمایی چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ حضوری پرشور، انقلابی و حماسی داشته و منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حضور باشکوه و ایجاد وحدت واتحاد را مدنظر قرار دهند.

در این راهپیمایی عظیم، بار دیگر یاد و خاطره بنیان‌گذارکبیر انقلاب اسلامی، شهدای گرا‌نقدر و همه‌‌ی کسانی که در راه پیشرفت و اعتلای این مرزوبوم، تلاش و اهتمام داشته‌اند، را پاس خواهیم داشت؛ باشد که خداوند متعال همه‌ی ما را مورد الطاف و عنایات واسعه خویش قرارداده و در راه خدمت هرچه بیشتر و بهتر به ملت شریف ایران، سربلند و موفق گرداند.


محمدعلی زلفی‌گل
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
استانی