پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۷۵۱
|
کد خبر: ۶۹۶۳
با اعلام برگزاری ۱۱ آزمون در سال ۱۴۰۲؛

ثبت‌نام اولین آزمون زبان MSRT در سال جدید آغاز شد

مدیر کل بورس و اعزام دانشجویان خارج سازمان امور دانشجویان با اعلام اینکه ۱۱ آزمون زبان MSRT در سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود، گفت: ثبت‌نام اولین آزمون در سال جاری از امروز ۱۹ فروردین آغاز شده و تا ۳۰ فروردین ماه ادامه دارد.
تاریخ انتشار: ۰۷:۳۲ - ۱۹ فروردين ۱۴۰۲

به گزارش بسنا و به نقل از  وزارت علوم، دکتر مسعودی مدیرکل بورس و اعزام دانشجویان خارج این سازمان در خصوص برگزاری آزمون زبان msrt در سال ۱۴۰۲ گفت: آزمون زبان msrt هرساله از سوی اداره کل بورس و امور دانشجویان خارج برگزار می‌شود که بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای سال ۱۴۰۲، ۱۱ آزمون زبان msrt برگزار می‌شود.

دکتر مسعودی با بیان اینکه اولین آزمون زبان برای سال جدید اردیبهشت ماه برگزار می‌شود؛ تصریح کرد: اولین آزمون زبان msrt برای سال ۱۴۰۲ در تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار  می‌شود که ثبت‌نام این آزمون از امروز ۱۹ فروردین آغاز شده و تا ۳۰ فروردین ماه ادامه دارد.

مدیر کل بورس و اعزام دانشجویان خارج افزود: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه سجاد در موعدهای مقرر به آدرس msrttest.saorg.ir نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند، همچنین داوطلبان می‌توانند برای اطلاع از تاریخ آزمون ها به آدرس به سایت سازمان امور دانشجویان saorg.ir مراجعه کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آموزش و پژوهش