پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۴۴۶
|
کد خبر: ۷۰۸۴
سازمان امور دانشجویان وزارت علوم اعلام کرد:

مهلت نام‌نویسی مهمانی و انتقال دانشجویان تا ۱۵ خرداد تمدید شد

ثبت‌نام مهمانی و انتقال دانشجویان در سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۲ تا ۱۵ خرداد تمدید شد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۵ - ۰۳ خرداد ۱۴۰۲

دانشگاه‌های مبدا باید براساس مفاد آیین‌نامه شماره ۸۸۴۴۱.۳.۴۱ مورخه ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ درخواست دانشجو را بررسی کرده و در صورت داشتن شرایط از اول خرداد تا ۱۵ تیرماه نظر خود را در سامانه اعلام و در صورت موافقت ریز نمرات دانشجو را به دانشگاه مقصد از طریق سامانه ارسال کند. سپس دانشگاه‌های مقصد حداکثر تا پایان مرداد نسبت به بررسی تقاضا‌ها اقدام و از طریق سامانه یادشده اعلام کند.

دانشجو در صورت داشتن شرایط خاص و آگاهی از شرایط دانشگاه مبدا و مقصد باید با اطلاع کامل از وضعیت تحصیلی خود و شرایط ثبت نام در سامانه سجاد سازمان امور دانشجویان در موعد اعلام شده (اول اردیبهشت تا ۳۱ اردیبهشت) و زمان تمدید شده «اول خرداد تا ۱۵ خرداد ماه» درخواست خود مبنی بر نوع آن (۲ نیمسال مهمانی، تمدید مهمانی، مهمان دائم و انتقال) برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ ثبت و با اطلاع کامل از شرایط و ضوابط دانشگاه مقصد، رشته و مقطع تحصیلی، وضعیت دوره مورد تقاضا در دانشگاه مقصد، نسبت به انتخاب دانشگاه یا موسسه مقصد اقدام و مستندات خود را برای تقاضای ارائه شده اسکن و ضمیمه تقاضا کند.

متقاضیان برای ثبت درخواست ابتدا باید در سامانه سجاد ثبت نام کنند و پس از دریافت نام کاربری و رمز عبور از قسمت خدمات سازمان درخواست خود را ارائه کنند.

متقاضی مسئول صحت اطلاعات و اعلام واحد‌های درخواستی ارائه شده در خصوص شرایط خاص و درخواست خود خواهد بود و در صورت عدم احراز هر یک از اطلاعات ارائه شده تقاضا از وضعیت بررسی خارج خواهد شد.

دانشگاه انتخابی حتما باید در شهر محل سکونت خانواده متقاضی یا حتی الامکان در صورت نبود دانشگاه در محل مذکور، در شهر‌های نزدیک‌تر به محل سکونت باشد تا از تردد‌های غیرضروری جلوگیری شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشجو