پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۹۱۲
|
کد خبر: ۷۱۵
معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی سینا، گفت: افتتاحیه هفتمین دوره ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه، صبح امروز شنبه 19 خرداد برگزار شد و تا 4 روز ادامه خواهد داشت.
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۰ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۷

حجت الاسلام مهدی فاطمی پور، معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی سینا در گفتگو با خبرنگار بسنا، گفت: افتتاحیه هفتمین دوره ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه، صبح امروز شنبه 19 خرداد، در سالن فجر دانشگاه بوعلی سینا با حضور ریاست دانشگاه بوعلی سینا، مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه برگزار شد.

وی تشریح کرد: طرح ضیافت اندیشه اساتید شامل چهار کلاس چهل نفری است، که ظرفیت کلاس ها تقریبا کامل شده است و تعداد کل شرکت کنندگان در این طرح ۱۳۰ نفر می باشد. کلاس ها از ۹:۳۰ صبح به مدت ۱۶ ساعت در هر موضوع و در طول ۴ روز برگزار می شود.

فاطمی پور با اشاره به عناوین کلاس های این طرح افزود: عنوان اول کلاس های طرح ضیافت اندیشه اساتید در سال جاری، اخلاق اسلامی است که توسط دکتر قائمی استاد دانشگاه بوعلی سینا تدریس می شود؛ عنوان دوم، اندیشه اسلامی است که توسط دکتر رحیمی روشن استاد دانشگاه بوعلی سینا مطرح می شود؛ عنوان سوم، تاریخ و تمدن اسلامی سطح ۲ است، که توسط دکتر غفرانی استاد دانشگاه بوعلی سیناتدریس می شود و عنوان چهارم نیز تعلیم و تربیت اسلامی است، که توسط حجت الاسلام و المسلمین حسینی قلعه بهمنی استاد حوزه علمیه قم برگزار می شود.

وی همچنین از اجرای برنامه های فرهنگی برای شرکت کنندگان خبر داد و این برنامه ها را چنین تشریح کرد:
۱- دیدار با امام جمعه شهر همدان 
۲- شبی با قرآن برای اساتید و خانواده های ایشان 
۳- روز سه شنبه ۲۳ خرداد ضمن اجرای برنامه فرهنگی برگزاری برنامه افطاری برای اساتید و خانواده ایشان به عنوان اختتامیه طرح

وی در نهایت یادآور شد: نهاد نمایندگی مقام‌معظم رهبری در دانشگاه بوعلی سینا تمام تلاش خود را به کار بسته است که به حول و قوه الهی طرح ضیافت اندیشه سال جاری با بهترین کیفیت و محتوا برگزار گردد و امید آن می رود که اساتید بهره کافی از این کلاس ها را ببرند.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست