پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۵۹۰
|
کد خبر: ۷۱۸۵
اساتید مجتمع آموزش عالی نهاوند و دیگر مراکز آموزش عالی این شهرستان، با رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور دیدار و گفتگو کردند.
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۳ - ۰۸ تير ۱۴۰۲

به گزارش بسنا، نشست هم‌اندیشی اساتید مراکز آموزش عالی شهرستان نهاوند با حجت‌الاسلام دکتر مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور، در سالن جلسات شهید سلگی برگزار شد.

حجت‌الاسلام رستمی در این نشست، به بیان نکاتی در مورد تحولات انقلاب اسلامی در جهان و حوادث یکسال اخیر در جریان اغتشاشات، پرداخته و افزود: دشمن در یک جنگ ترکیبی تمام‌عیار که طبق برنامه‌ریزی معاندین انجام شده و علی‌رغم طراحی نقشه پیچیده‌ای که داشتند با شکست مواجه شد.

وی گفت: ۴۵ سال است که این انقلاب به پیروزی رسیده، مسیر حرکت درست با عزم مردم روشن شده و هیچ‌وقت در اقتداری که امروز هستیم نبوده‌ایم؛ هیچ مقطعی در این سال‌ها دشمنان طبق اعترافات خودشان در ضعفی که امروز در مقابل جمهوری اسلام دارند، نبوده‌اند.

دکتر رستمی خاطرنشان کرد: دشمن با هدف قراردادن سنگر دانشگاه در پیاده‌کردن نقشه‌ها و توطئه‌های خود به دنبال ضربه‌زدن به پیکره این انقلاب است؛ به همین منظور یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین رسالت اساتید و دانشجویان در کنار تولید علم و علم‌آموزی، مطالبه‌گری و نقش‌آفرینی در عرصه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی و اقتصادی است.

وی اضافه کرد: آگاهی و شناخت توطئه دشمنان از جمله مسائل ضروری در امروزِ دانشگاه‌ها است، چرا که دشمن سعی دارند با القاء ناامیدی و سیاه‌نمایی و با تحریک‌پذیری دانشجویان، آرامش و حرکت علمی دانشگاه را محدود کند.

رستمی همچنین عنوان کرد: اینجا نقش اساتید مثبت و تعیین‌کننده است که بتواند با بیان حقایق به دانشجو و شوق به سمت دانش و آینده کشور و مطمئن کردن به توانمندی خودشان، نسلی که به امانت به آن‌ها سپرده شده است را به مسیر درست راهنمایی کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست