پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۶۵۸
|
کد خبر: ۷۲۴۴
وزیر آموزش و پرورش در حاشیه جلسه دولت خبر داد:

برگزاری آزمون استخدامی برای نیرو‌های پرورشی و خدماتی

وزیر آموزش و پرورش گفت: آزمون استخدامی برای نیرو‌های پرورشی و خدماتی برگزار خواهد شد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۱ - ۰۴ مرداد ۱۴۰۲

به گزارش بسنا و به نقل از ایسنا، رضامراد صحرایی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره جذب مجدد آموزگار، گفت: مراحل ارزیابی تکمیلی جذب آموزگاران ابتدایی در حال طی شدن است. پیش‌بینی ما این است که بخشی از ظرفیت خالی می‌ماند؛ به عنوان مثال در تهران جمعیت ظرفیت آقایان خالی می‌ماند و خانم‌ها جذب می‌شوند؛ بنابراین در حال مشورت با سازمان اداری و استخدامی هستیم که برای ظرفیت باقیمانده نیرو جذب کنیم؛ بر همین اساس مجدداً آزمون استخدامی خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: آزمون استخدامی برای نیرو‌های پرورشی و خدماتی نیز برگزار خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه طرح «مدرسه کانون تربیتی محله» را شروع کردیم، گفت: ۲۰ هزار مدرسه در دستور کار قرار گرفته است و فعالیت‌های فرهنگی متعددی را در نرم افزار این طرح گذاشتیم و بسیار استقبال خوب بود و متاسفانه ظرفیت مدرسه‌ها از استقبالی که مردم کردند، کمتر بود. کانون پرورش فکری و مدرسه‌ها در این ۲۰ هزار مدرسه کار را شروع کردند. تا هفته گذشته ۷ هزار مدرسه برای هیأت‌های مذهبی ثبت نام کردند و بعد از محرم هم کار اردو‌های دانش آموزی جدیت می‌یابد و موضوع تیزهوشان در دستور کار قرار گرفته است.

وزیر آموزش و پرورش افزود: مهمتر از همه اردوگاه هاست و متاسفانه اردوگاه‌ها اشکال دارند و تجهیزاتشان بسیار فرسوده است و معاون اول هم در این زمینه جلسه‌ای را گذاشتند. به ۶ هزار اردوگاه ملی کمک خواهیم کرد که بتوانند پذیرش بیشتری داشته باشند. مثلا اردوگاه شهید باهنر پذیرشش کامل است، ولی زمین‌های ورزشی آن احتیاج به اصلاح دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
استانی