پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۳۰۹
|
کد خبر: ۷۳۵۵
مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از شکل‌گیری کانون‌های علمی- فرهنگی ایثار در دانشگاه‌ها با حضور اکثریت دانشجویان شاهد و ایثارگر خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۵ - ۲۲ مرداد ۱۴۰۲

به گزارش بسنا، دکتر سیدفردین تقی‌زاده با اعلام این خبر، اظهار کرد: این کانون‌ها از طریق ارتباط با سایر تشکل‌های دانشجویی، به عنوان شبکه بزرگی که می‌توانند با هم‌افزایی و تعاملات و فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی علاوه بر ایجاد دژ مستحکم مقابل هجمه فرهنگی دشمنان و الگو سازی برای نسل جوان، بازوان فکری و اجرایی برای مجموعه دانشگاه و مدیران شاهد باشند و به عنوان بازوان مشورتی فعال می‌شوند.

دکتر تقی‌زاده تصریح کرد: ثمره و نتیجه رونق و گسترش کانون‌های ایثار در دانشگاه‌ها، تعمیق خودباوری، بصیرت افزایی و روحیه گذشت است.

وی ادامه داد: ضروری است کانون‌های علمی- فرهنگی ایثار در دانشگاه‌های کشور راه اندازی شود تا بتوان نیاز‌های آموزشی و مشاوره‌ای دانشجویان را از طریق این کانون‌ها احصاء و با برنامه‌ریزی، استفاده از ظرفیت‌های دانشجویان تحصیلات تکمیلی و برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی، دانشجویان توانمند شوند.

مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خاطرنشان کرد: امیدواریم با ایجاد این کانون‌ها بتوانیم گامی مثبت در راستای ایجاد شور و نشاط، ارتقای روحیه خودباوری و انگیزه در میان دانشجویان شاهد و ایثارگر برداریم.

دکتر تقی‌زاده در پایان یادآوری کرد: گردهمایی کانون‌های علمی- فرهنگی ایثار دانشجویان شاهد و ایثارگر در فصل پاییز برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست