پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۷۸۷
|
کد خبر: ۷۴۱۸
دکترعلیرضا سازمند Odile Bain Memorial Prize 2023 را دریافت کرد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۳ - ۱۲ شهريور ۱۴۰۲

به گزارش بسنا، جایزه بین المللی یادبود پروفسور اودیل بِین (Odile Bain Memorial Prize) در مراسمی در ۲۹مین کنگره بین‌المللی انگل‌شناسی دامپزشکی که ۲۹ مرداد تا ۲ شهریور ۱۴۰۲ در شهر چنای کشور هندوستان برگزار شد، به دکتر علیرضا سازمند عضو هیأت علمی و استادیار انگل‌شناسی دانشکده دامپزشکی دانشگاه بوعلی‌سینا اهداء شد.

این جایزه به پاس نقش برجسته دانشمند فرانسوی خانم اودیل بِین (Odile Bain) در انگل‌شناسی پزشکی و دامپزشکی، اقدامات او در تشویق همکاری‌های سازنده بین زیست‌شناسان، دامپزشکان، پزشکان و انگل‌شناسان بنیادی و کاربردی در سراسر جهان و حمایت او از انگل شناسان جوان ایجاد شده است.

شایان ذکر است، دکتر سازمند در هنگام دریافت این جایزه پیام زیر را به زبان فارسی در سالن همایش قرائت نمود:

خیلی خوشحال و مفتخرم که از این تریبون درود بفرستم به همه اعضای خانواده، دوستان، همکاران و دانشجویان عزیزم که بدون حمایت و عشق آن‌ها رسیدن به این جایزه ممکن نبود. عمیقا به این باور دارم و به همه پژوهشگران جوان انگل‌شناس ایرانی اطمینان می‌دهم که تلاش‌های آن‌ها توسط جامعه علمی انگل‌شناسی در سراسر گیتی دیده و شناخته می‌شود. پس مطلقاً پیشنهاد می‌کنم روز به روز با توان و تلاش بیشتر به پیمودن مسیر بعضاً دشوار دانش و پژوهش ادامه بدهند. به امید سرافرازی و پیشرفت هرچه بیشتر میهن عزیزمان.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
علم و فناوری