پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۴۵۱
|
کد خبر: ۷۴۷۶
مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار کارنامه ششمین آزمون مشاوران رسمی مالیاتی سال ۱۴۰۲ خبر داد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۳ - ۰۶ مهر ۱۴۰۲

به گزارش بسنا، دکتر علیرضا کریمیان با اعلام این خبر گفت: آزمون مذکور ۲۷ مردادماه سال جاری با حضور بیش از ۴۵۰۰ داوطلب در ۲۷ حوزه امتحانی اصلی و فرعی در ۱۱ شهرستان برگزار شد و کارنامه این آزمون از امروز ۴ مهر ماه از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قابل مشاهده است.

دکتر کریمیان تاکید کرد: داوطلبانی که حدنصاب نمره لازم را کسب کرده‌اند و پذیرفته شده در آزمون هستند لازم است به منظور ادامه فرآیند تشخیص صلاحیت، برای ثبت درخواست خود در درگاه ملی مجوز‌ها به نشانی mojavez.ir و بارگذاری مستندات مورد نیاز سامانه جامعه مشاوران مالیاتی ایران به نشانی iactc.ir از تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ لغایت ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ اقدام کنند.

مشاور رئیس سازمان سنجش افزود: داوطلبان می‌توانند در صورت تمایل درخواست‌های خود را در خصوص مندرجات کارنامه تا حداکثر ۱۱ مهرماه به سیستم پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی request.sanjesh.org/noetrequest/login ارسال کنند، گفتنی است به درخواست‌هایی که بعد از تاریخ مذکور ارسال شود ترتیب اثر داده نمی‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
استانی