پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۷۳۸
|
کد خبر: ۷۵۷۶
دکتر سیدرضا موسوی‌حرمی با مسؤولین، اساتید و دانشجویان دانشگاه بوعلی‌سینا دیدار کرد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۸ - ۱۲ آبان ۱۴۰۲

به گزارش بسنا، دکتر سیدرضا موسوی‌حرمی استادتمام و عضو هیأت علمی بازنشسته گروه زمین‌شناسی دانشگاه فردوسی مشهد، از اساتيد برجسته علم رسوب‌شناسی در ایران و جهان است.

وی در سال ۱۳۴۵ در مقطع کارشناسی زمین‌شناسی دانشگاه فردوسی مشهد پذیرفته شد و پس از چند سال کار و تلاش علمی و پژوهشی، توانست در سال ۱۳۵۹ مدرک دکتری تخصصی خود را از دانشگاه ایوا آمریکا اخذ کند و پس از بازگشت به ایران، سال‌ها در کسوت عضو هیأت علمی در دانشکده علوم پایه دانشگاه فردوسی مشهد به فعالیت پرداخت.

دکتر موسوی‌حرمی بعد از بازنشستگی نیز همچنان به فعالیت‌های علمی و پژوهشی خود ادامه داده و در حال حاضر به عنوان سردبیر مجله علمی پژوهشی رسوب‌شناسی دانشگاه بوعلی‌سینا، با اساتید این دانشگاه همکاری نزدیک دارد.

وی در روزهای اخیر و در آبان‌ماه سال ۱۴۰۲، به همراه همسر خود، دکتر فرشته قاسم‌زاده استادتمام و عضو هیأت علمی بازنشسته گروه زیست‌شناسی دانشگاه فردوسی مشهد، در سفری به شهر همدان و دانشگاه بوعلی‌سینا، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف گروه زمین‌شناسی در دانشکده علوم پایه، با اساتید و دانشجویان این دانشگاه دیدار و گفتگو کرد.

دکتر موسوی‌حرمی همچنین در این سفر، دکتر حسین رضوان رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا و اعضای هیأت رئیسه دانشگاه را ملاقات نموده و پیرامون ضرورت‌ها و ملزومات رشته زمین‌شناسی با ایشان صحبت کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشگاه