پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۸۰
|
کد خبر: ۷۶۳۵
نشست بصیرتی بسیج دانشگاه‌های شهرستان نهاوند به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج به میزبانی مجتمع آموزش عالی نهاوند برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۳ - ۰۴ آذر ۱۴۰۲

به گزارش بسنا، این نشست با حضور معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه نهاوند، رؤسای دانشگاه‌ها و جمعی از اساتید دانشگاه‌ها شهرستان نهاوند برگزار شد.

در این مراسم دکتر شیراوند سخنران این برنامه با بیان اینکه امروز ماجرای غزه رویارویی محور شرافت در برابر محور شرارت است، گفت: همه باید مشخص کنند که در کدام صف قرارگرفته‌اند، همچنین ایشان دولت آمریکا را آمر و شریک اصلی جنایات صهیونیست‌ها در ۴۰ روز اخیر علیه مردم مظلوم غزه معرفی کرد و گفت‌: رژیم اشغالگر با نقض قواعد به حقوق بین‌الملل، حمله تمام عیاری علیه کودکان و مردم مظلوم غزه انجام داده که نباید بدون پاسخ بماند.

سرهنگ علی مختاری فرمانده سپاه ناحیه نهاوند نیز در این نشست اظهار داشت: همزمانی هفته بسیج امسال با اتفاقات غزه باعث شد تا از این فرصت ارزشمند برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین استفاده نماییم وی رویکرد برنامه‌های بسیج در شهرستان را بر مبنای سه محور جهاد خدمت، جهاد تبیین و جهاد امید آفرینی عنوان کرد.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرماندار نهاوند نیز در این نشست با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: انتخابات مهمترین رویداد سیاسی امسال است که وظیفه داریم در جهت مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت در انتخابات همه توان خود را بکار بگیریم.

وی افزود: علی رغم تهدیداتِ پیچیده دشمن، شتاب و رشد پیشرفت‌های صنایع ما در حوزه‌های نظامی و دفاعی قابل مقایسه با گذشته نیست و دشمن از این موضوع در هراس و نگرانی است.

در پایان این نشست از اساتید بسیج و پیشکسوتان بسیج دانشگاهی به مناسبت هفته بسیج تقدیر شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگ و هنر