پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۲۴۱
|
کد خبر: ۷۷۹۴
دکتر نصیرالاسلامی از افتتاح دو بلوک خوابگاهی دخترانه به نام بانوی مجاهد انقلابی، مرضیه حدیدچی (دباغ)، به زودی، خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۷ - ۲۳ دی ۱۴۰۲

دکتر ابراهیم نصیرالاسلامی معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی‌سینا، در بازدید میدانی خود از روند پیشرفت این پروژه به خبرنگار بسنا گفت: عملیات اجرایی و ساخت دو بلوک خوابگاهی دخترانه در مجاورت مجموعه خوابگاه بعثت به همت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از سال گذشته آغاز شده، که مراحل پایانی کار خود را طی می‌کند و امید آن است که پس از تجهیز کامل، به زودی افتتاح شود و مورد استفاده دانشجویان عزیز قرار بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه در راستای گسترش فضای کمی خوابگاه‌ها و ارتقای کیفی ارائه خدمات دانشجویی، در فضایی با زیربنای حدود ۶۳۰۰ مترمربع، در مجموع دو بلوک چهارطبقه‌ای، با ظرفیت ۱۱۲ اتاق، برای اسکان حدود ۶۷۰ نفر از دانشجویان دختر این دانشگاه ساخته شده است.

نصیرالاسلامی اضافه کرد: این دو بلوک خوابگاهی جدیدالاحداث، به پاس زحمات بانوی مجاهد انقلابی همدانی، مرضیه حدیدچی (دباغ)، به نام ایشان نامگذاری شده است.

وی عنوان کرد: از اهداف ساخت این پروژه، تجمیع اسکان و انتقال دانشجویان دختر از خوابگاه‌های خارج از پردیس اصلی به داخل پردیس اصلی دانشگاه و مدیریت بهتر فضا‌های خوابگاهی است، تا دانشگاه بتواند تعداد بیشتری از دانشجویان متقاضی خوابگاه را اسکان دهد.

وی همچنین گفت: در این برنامه، تعدادی از دانشجویان ساکن در خوابگاه کوثر نیز به خوابگاه جدید منتقل خواهند شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست