پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۱۴۵
|
کد خبر: ۷۸۲۳
در قالب استخدام پیمانی و قرارداد کار معین؛

دانشگاه علوم پزشکی همدان ۲۰۰ بهورز استخدام می‌کند

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: پذیرش بیش از ۲۰۰ بهورز در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی همدان قرار گرفت.
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۱ - ۰۳ بهمن ۱۴۰۲

به گزارش بسنا و به نقل از فارس، جلسه کارگروه آزمون پذیرش بهورز با هدف برنامه‌ریزی برای تأمین نیروی انسانی بهورز مورد نیاز در خانه‌های بهداشت و با حضور اعضای کارگروه آزمون در محل معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار شد.

معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان در این خصوص اظهار کرد: طبق بررسی‌های صورت گرفته در این کارگروه مقرر شد، دانشگاه علوم پزشکی تمهیدات لازم برای اجرای دستورالعمل جذب بهورز به صورت استخدام پیمانی، استخدام قرارداد کار معین را فراهم کند.

علی عطایی گفت: قرار بر این است با جذب افراد با صلاحیت و توانمند و اجرای دوره‌های آموزش و مهارت‌آموزی مبتنی بر شرح وظایف شغلی و برنامه‌های سلامت نسبت به تامین نیروی انسانی مورد نیاز خانه‌های بهداشت اقدام شود.

وی گفت: بنا به تصمیمات کارگروه آزمون جذب بهورز دانشگاه، به منظور اجرای تعهد اجتماعی و سیاسی وزارت بهداشت در تامین نیروی انسانی مورد نیاز مناطق روستایی و ارتقای سلامت ساکنان آن، برای پذیرش بیش از ۲۰۰ بهورز به عنوان یکی از مهمترین رده‌های نیروی انسانی در خانه‌های بهداشت زیر پوشش دانشگاه برنامه‌ریزی شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان خاطرنشان کرد: اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه فراخوان و شرایط مورد نیاز متقاضیان شرکت کننده در آزمون پذیرش جذب بهورز در روستا‌های استان همدان به زودی از طریق سایت دانشگاه علوم پزشکی همدان منتشر خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
استانی