پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۴۸۵
|
کد خبر: ۷۹۵۱
وزیر علوم در آیین افتتاح خوابگاه‌های دانشجویی دخترانه دانشگاه بوعلی‌سینا:

ساخت ۱۵ ماهه دو بلوک خوابگاهی توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) اقدام برجسته‌ای است

دکتر زلفی‌گل گفت: بنیاد ۱۵ خرداد و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در این کار، آرامش خانواده‌ها را فراهم کردند که بسیار ارزشمند است.
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۱ - ۱۷ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش بسنا، دکتر محمدعلی زلفی‌گل صبح امروز در آیین افتتاح پانزدهمین خوابگاه دانشجویی دخترانه دانشگاه بوعلی‌سینا به نام بانوی مجاهد انقلابی"مرضیه حدیدچی" اظهار کرد: اگر همت بالا و همکاری مستمر نبود یقینا احداث دو بلوک خوابگاهی این دانشگاه در مدت ۱۵ ماه محقق نمی‌شد و از تلاش‌های رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا در پیگیری اجرای این مصوبه قدردانی می‌کنیم.

وی بیان کرد: اینکه دانشگاه‌ها در ارائه خدمات رفاهی، ورزشی، هنری و فرهنگی به دانشجو فعال باشند دو دیدگاه وجود دارد، دیدگاهی می‌گوید این خدمات باید به خارج از دانشگاه واگذار شود، اما دیدگاهی تاکید دارد دانشگاه‌ها باید خدمات آموزشی، رفاهی، ورزشی و هنری از سوی دانشگاه ارائه دهد و جمهوری اسلامی هم دیدگاه دوم را قبول دارد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با تاکید به اینکه اگر چه دیدگاه دوم کار دانشگاه را سخت می‌کند، اما وقتی خانواده‌ها فرزندان خود را به ما می‌سپارند و مطمئن می‌شوند که مواظب فرزندانشان هستیم و آرامش پیدا می‌کنند، گفت: بنیاد ۱۵ خرداد و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در این کار، آرامش خانواده‌ها را فراهم کردند که بسیار ارزشمند است.

وی با بیان اینکه چقدر زیبا شده نام مبارکی بر دو مجتمع خوابگاهی دخترانه نهاده‌اند، چرا که نام مرحومه دباغ بانوی افتخارآفرین کشور به این خوابگاه‌ها وجاحت و زیبایی می‌دهد، گفت: این اقدام، الگوسازی و قدرشناسی از کسانی است که در کشور اقدامات مهمی داشتند و استان همدان نیز در الگوسازی و قدرشناسی از بزرگان، شناخته شده است و به نوعی مردم پایتخت تاریخ و تمدن ایران در کشور از این منظر الگو هستند و اقدام دانشگاه بوعلی‌سینا نیز از این منظر ستودنی است.

زلفی‌گل همچنین عنوان کرد: از زمان نهایت استفاده شود چرا که تا چشم به هم زنیم دوران مدیریت ما تمام می‌شود و می‌بینیم آنچه باید می‌کردیم انجام ندادیم؛ عمر کوتاه است و خوش به حال کسانی که از دوران مدیریت خود به بهترین نحو استفاده می‌کنند.

وی بیان کرد: چهار بلوک خوابگاهی از طرف استانداری همدان به دانشگاه صنعتی همدان واگذار شده که مصوبه سفر ریاست جمهوری است، اما بعدا به دلیل بدهی‌های یکی از سازمان‌ها به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) واگذار شده که امیدوارم این ستاد همت کند و این واگذاری خوابگاه به دانشگاه صنعتی انجام شود و برای همیشه مشکل خوابگاه دانشجویی دخترانه این دانشگاه هم حل شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست