پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۰۴
|
کد خبر: ۷۹۵۲
دکتر حسین رضوان گفت: فراهم کردن رفاه نخبگان در واقع تمهید تدارکات پیشرفت ایران عزیزمان است.
تاریخ انتشار: ۰۷:۰۲ - ۱۸ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش بسنا، دکتر حسین رضوان در آیین افتتاح خوابگاه دانشجویی دخترانه "دباغ" که با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد، با بیان اینکه ما به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و مجموعه ۱۵خرداد که به موقع مشکلات جامعه را تشخیص داده و آنها را حل می‌کند، افتخار مي‌کنيم، گفت: امروز به همت این عزیزان یکی از مشکلات جدی دانشگاه‌ بوعلی‌سینا حل شد و دانشجویان از موهبت آن بهره‌مند می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه قبل از شیوع کرونا تعداد زیادی از دانشجویان در خوابگاه‌های خصوصی سطح شهر ساکن بودند اما بعد از شیوع کرونا مشکل کمبود خوابگاه در استان  به وضوح احساس شد، عنوان کرد: خوشبختانه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با درک عمیق نسبت به مشکلات موجود و پشتکار، مشکل اسکان دانشجویان را حل کرده و بار بزرگی را از دوش جامعه دانشگاهی برداشت.

دکتر رضوان با بیان اینکه پیش از این به دلیل کمبود فضاهای خوابگاهی هر جایی که امکان اسکان در آن وجود داشت را به خوابگاه تبدیل کرده بودیم، عنوان کرد: به لطف خداوند کلیه دانشجویانی که در فضاهای غیر از اتاق‌های مسکونی بودند ساماندهی و در خوابگا‌ه‌های جدید اسکان داده شدند.

این مقام مسؤول با اعلام اینکه خوابگاه‌های جدیدالاحداث به پاس زحمات بانوی  مجاهد انقلابی، مرضیه حدیدچی "دباغ" به نام ایشان نام‌گذاری شده‌ است، اضافه کرد: این پروژه با زیربنای شش هزار و ۳۰۰ متر مربع و در دو بلوک چهارطبقه‌ای  بنا شده است.
وی با اعلام اینکه سالن همایش‌های بین‌المللی دانشگاه نیز به یاری خداوند سال آینده افتتاح می‌شود، تأکید کرد: خوابگاه‌های جدید در راستای ارتقاء کیفی خدمات دانشجویی و گسترش فضای کمی خوابگاه‌ها احداث می‌شوند.

وی با تأکید بر اینکه خوابگاه‌های جدیدالاحداث بهترین خوابگاه حال حاضر از حیث امکانات و فضای مسکونی هستند، اظهار کرد: دانشجویانی که در این خوابگاه‌ها اسکان دارند قطعا در آینده کشور عزیزمان ایران نقش دارند و عهده‌دار مسؤوليت‌‌های خطیری می‌شوند.

دکتر رضوان با تصریح بر اینکه سرمایه‌گذاری بر روی نخبگان قطعا در پیشرفت همه‌جانبه کشور تأثیر به‌سزایی دارد، خاطرنشان کرد: نخبگان بدون شک آینده‌سازان کشور هستند که ارتقای سطح کیفیی زندگی آنها در نحوه عملکرد آنها بی‌تأثیر نیست و فراهم کردن رفاه آنها در واقع تمهید تدارکات پیشرفت ایران عزیزمان است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست