پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۰۹
|
کد خبر: ۷۹۶۵
با هدف تحقق ارتباط دانشگاه با صنعت و جامعه؛

جلسه کمیسیون آموزش اتاق بازرگانی استان برگزار شد

جلسه کمیسیون آموزش اتاق بازرگانی استان، با هدف تحقق ارتباط دانشگاه با صنعت و جامعه، برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۰۷:۳۴ - ۲۳ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش بسنا، در این جلسه‌ای که در سالن جلسات فجر دانشگاه بوعلی‌سینا برگزار شد، دکتر میرابیان رئیس کمیسیون آموزش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی، دکتر آرش قربانی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه، دکتر ذوالحواریه دبیر کمیسیون، دکتر شهبازی مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه بوعلی‌سینا و رئیس کمیته آموزش و پژوهش کمیسیون آموزش و تحقیقات و کارآفرینی اتاق بازرگانی استان همدان حضور داشتند.

در این جلسه مباحثی از جمله، حضور اعضای اتاق در دانشگاه و عقد تفاهم نامه همکاری با دانشگاه، تعریف پایان نامه استقبال می‌کند، تعریف شدن موضوعات تحقیقاتی به صورت هدفمند مطرح شد.

همچنین در این نشست، از رونمایی از سامانه هدایت شغلی و کاریابی دانشگاه بوعلی‌سینا به آدرس industry.basu.ac.ir خبر داده شد که به منظور اطلاع افراد از زمینه‌های کاری و مهارت‌های اختصاصی مورد نیاز برای هر رسته مهیا شده است.

در این جلسه همچنین با اشاره به ماده ۱۳ قانون جهش تولید و دانش‌بنیان، از حمایت‌های مالیاتی و تسهیلاتی از شرکت‌ها برای استقرار در واحد تحقیق و توسعه دانشگاه گفته شد، به گونه‌ای که برای شرکت‌های فعال طبق ماده ۱۱ و ۱۳ همین قانون تسهیلات ویژه مالیاتی در نظر گرفته خواهد شد.

در ادامه این نشست جزئیات خدمات و فعالیت‌های پردیس نوآوری و فناوری دانشگاه تشریح شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
علم و فناوری