پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۴۴۳
|
کد خبر: ۸۰۳۹
نشست صمیمانه گروهی از دانشجویان و انجمن اسلامی دانشگاه بوعلی‌سینا با جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر همدان برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۶ - ۰۸ خرداد ۱۴۰۳

به گزارش بسنا، مهدی حیدری، رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان، در دیدار با دانشجویان و انجمن اسلامی دانشگاه بوعلی سینا ضمن ابراز خرسندی از این دیدار و پاسخ کامل و جامع به سوالات دانشجویان در خصوص عملکرد شورا و اقدامات انجام شده در سطح شهر گفت: جریان‌های دانشجویی باید به قوت سابق برگردد.

وی افزود: دغدغه این مباحث در قشر دانشجو افول کرده است و باید به تب و تاب دهه گذشته برگردد، باید تعامل شورا با دانشجو توسط این جلسات و همکاری‌ها بیشتر شود دانشجو با همکاری برای عملکرد بهتر شورا تاثیر قابل توجهی دارد.

حیدری در ادامه بیان کرد: امید است با این جلسات و تشکل‌های دانشجویی ما بتوانیم از ظرفیت نخبگان و دانشجویان در شورای شهر استفاده کنیم.

ناصر صفری افلاکی، عضو شورا و نائب رئیس شورای اسلامی شهر همدان نیز در ادامه این نشست گفت: مطالبه‌گری حق دانشجوست و تعامل میان دانشجو و شورای شهر به بهبود اداره شهر کمک شایانی می‌کند.

همچنین سعید شهابی نیا رئیس مرکز مطالعات و پژوهش شورای شهر همدان افزود: راه‌اندازی سایت رسمی شورای شهر و شهرداری همدان باعث کاهش اتلاف وقت و تخلفات و فساد شده است و ۸۰ درصد مراجعات مردمی توسط سایت پشتیبانی می‌شود و به صورت الکترونیکی پیگیری می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تمامی کار‌های مربوط به ساختمان، ساخت و ساز، زیربنا در این سایت امکان‌پذیر و تمامی ملک‌های شهر قابل پیگیری و بازدید در سایت هستند.

در پایان سه عضو شورای شهر به پرسش‌های دانشجویان پاسخ دادند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
استانی