پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۱۷
|
کد خبر: ۸۰۶۰
با هدف آشنایی با فعالیت‌های صلح آمیز سازمان انرژی اتمی؛

دانشجویان دانشگاه بوعلی‌سینا از سازمان انرژی اتمی ایران بازدید کردند

دانشجویان تحصیلات تکمیلی (دختر) دانشگاه بوعلی‌سینا از سازمان انرژی اتمی ایران بازدید کردند.
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۸ - ۲۷ خرداد ۱۴۰۳

دانشجویان دانشگاه بوعلی‌سینا از سازمان انرژی اتمی ایران بازدید کردندبه گزارش بسنا، در این بازدید که با استقبال معاون سازمان انرژی اتمی و مدیر عامل شرکت توسعه‌ی کاربرد پرتو‌های سازمان انرژی اتمی، دکتر سید پژمان شیرمردی همراه بود دانشجویان در نشستی صمیمی به بحث و گفتگو پیرامون مسائل هسته‌ای پرداختند.

همچنین در این بازدید یک روزه، دانشجویان از بخش‌های راکتور تهران، آزمایشگاه تولید رادیو دارو‌های شرکت پارس ایزوتوپ و مرکز پرتو‌دهی گاما تهران بازدید کردند.

در پایان دکتر سید یوسف فضائلی حسینی‌نژاد، از مدرسین آژانس بین المللی انرژی اتمی و مشاور دیپلماسی علمی معاون سازمان انرژی اتمی ضمن ارائه توضیحات علمی در محل مرکز پرتودهی گاما تهران و پرسش و پاسخ با دانشجویان به راه اندازی سامانه‌های پرتودهی جدید در ۱۲ قطب کشاورزی کشور اشاره کرد و به بیان اهمیت پرتو دهی هسته‌ای در امنیت و ایمنی غذایی پرداخت.

گفتنی است این بازدید که با هدف آشنایی دانشجویان تحصیلات تکمیلی با فعالیت‌های صلح آمیز سازمان انرژی اتمی در جهت بهبود کیفیت زندگی مردم برگزار شد، به همت سفیر دانشجویی شرکت توسعه‌ی کاربرد پرتو‌های سازمان انرژی در دانشگاه بوعلی‌سینا همدان و دبیر انجمن علمی دانشجویی نانو شیمی (پیمان مهمدی)، معاونت فرهنگی و اداره کل دیپلماسی عمومی و اطلاع رسانی سازمان انرژی اتمی انجام شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
علم و فناوری