پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۸۴۶
|
کد خبر: ۸۰۶۵
اداره امور خوابگاه‌ها با صدور اطلاعیه ای، شرایط پذیرش اسکان خوابگاه برای دانشجویان روزانه غیربومی مقطع دکتری، کارشناسی‌ارشد و کارشناسی دارای واحد درسی کارآموزی در ایام تابستان ۱۴۰۳ را تشریح کرد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۳ - ۰۲ تير ۱۴۰۳

به گزارش بسنا، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

دانشجویان مقطع دکتری، کارشناسی‌ارشد و کارشناسی دارای واحد درسی کارآموزی و پروژه مصوب سرفصل آموزشی که برای فعالیت‌های تحقیقاتی و پژوهشی نیاز به حضور در دانشگاه و خوابگاه در ایام تابستان ۱۴۰۳ را دارند و ضرورت حضور آن‌ها در ایام تابستان مورد تأیید استاد محترم راهنما و رئیس محترم دانشکده/ معاون محترم پژوهشی و تحصیلات تکمیلی می‌باشد، مطابق با فرآیند ذیل از تاریخ دوم تا دهم تیرماه ۱۴۰۳ نسبت به ارائه درخواست خود از طریق اتوماسیون اداری اقدام نمایند.

مراحل ثبت درخواست:

۱) هماهنگی و تائید حضور دانشجو از طریق تکمیل فرم در اتوماسیون اداری توسط استاد محترم راهنما، مبنی بر الزام حضور در دانشگاه

۲) ارسال نامه به رئیس محترم یا معاون محترم تحصیلات تکمیلی بعنوان امضاء کننده فرم

۳) امضا نامه توسط رئیس محترم دانشکده یا معاون محترم تحصیلات تکمیلی

۴) ارسال نامه برای مدیر محترم دانشجویی

نکات مهم:

- زمان اسکان دانشجویان تحصیلات تکمیلی از ۲۳ تیر تا ۱۶ شهریور می‌باشد؛ لذا تاریخ دفاع از پایان‌نامه یا رساله تا این تاریخ تنظیم گردد.

 

- اجاره بها مطابق تعرفه صندوق رفاه دانشجویان می‌باشد.


- مدت اسکان دانشجویان کارشناسی دارای کارآموزی و پروژه منطبق با مدت زمان تعیین شده توسط دانشکده جهت انجام کارآموزی یا پروژه می‌باشد.

- خوابگاه‌ها از تاریخ ۱۶ الی ۲۵ شهریورماه ۱۴۰۳ برای پاکسازی و آماده‌سازی جهت سال‌تحصیلی جدید تعطیل خواهد بود.

- در ایام تابستان دانشگاه تعهدی برای ارائه خدمات تغذیه‌ای ندارد. امکان استفاده از رستوران‌های مکمل با قیمت‌های مناسب در صورت تامین اعتبار برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی مهیا خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشجو