پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۳۹۹
|
کد خبر: ۸۱
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان:

هفته فرهنگی باباطاهر اسفندماه 96 در همدان برگزار می شود

فاضل عبادی در جلسه ستاد استانی هفته فرهنگی باباطاهر اظهار کرد: به مناسبت برگزاری "همایش ملی هزاره باباطاهر"، این اداره کل با همکاری دانشگاه بوعلی سینا و انجمن‌های ادبی، هفته فرهنگی باباطاهر را در همدان برگزار می‌کند.
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۶ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۶
به گزارش بسنا، فاضل عبادی در جلسه ستاد استانی هفته فرهنگی باباطاهر اظهار کرد: به مناسبت برگزاری "همایش ملی هزاره باباطاهر"، این اداره کل با همکاری دانشگاه بوعلی سینا و انجمن‌های ادبی، هفته فرهنگی باباطاهر را در همدان برگزار می‌کند.
وی با بیان اینکه برنامه‌های این هفته از جمعه ٤ اسفندماه با ادای احترام به مقام شامخ باباطاهر آغاز خواهد شد، افزود: برنامه صبح جمعه باباطاهر هم همان روز ساعت ١٠ در محل آرامگاه باباطاهر برگزار خواهد شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از افتتاح نمایشگاه خوشنویسی دوبیتی‌های باباطاهر خبر داد و گفت: مراسم افتتاحیه این نمایشگاه روز شنبه ٥ اسفندماه در مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی برگزار خواهد شد.
وی رونمایی از کتاب دوبیتی‌های باباطاهر را از دیگر برنامه‌های این هفته فرهنگی عنوان کرد و گفت: این مراسم روز یکشنبه ٦ اسفندماه در مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی برگزار می‌شود.
عبادی خاطرنشان کرد: مراسم عصر شعر باباطاهر دوشنبه ٧ اسفندماه و مراسم سوته دلان الوند روز سه شنبه ٨ اسفندماه ساعت ١٦ در مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی برگزار خواهد شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان برگزاری همایش ملی هزاره باباطاهر را از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته برشمرد و گفت: این برنامه روز چهارشنبه ٩ اسفندماه با حضور مقامات کشوری و استانی، اساتید و صاحب‌نظران دانشگاهی و اهالی فرهنگ و ادب در سالن شهید چمران دانشگاه بوعلی‌سینا برگزار خواهد شد.
عبادی تأکید کرد: برگزاری برنامه شب موسیقی باباطاهر در روز پنجشنبه ١٠ اسفندماه، پایان‌بخش برنامه‌های این هفته خواهد بود. این برنامه هم در مجتمع فرهنگی و سینمایی شهید آوینی برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگ و هنر