پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۰۰۴
|
کد خبر: ۸۱۱۴
انتخاب واحد ترم جدید از دوشنبه ۵ شهریور ماه آغاز خواهد شد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۶ - ۲۷ مرداد ۱۴۰۳

به گزارش بسنا، مطابق با تقویم آموزشی دانشگاه بوعلی‌سینا، زمان انتخاب واحد نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از ساعت ۱۸ روز ۵ شهریور ۱۴۰۳ بر اساس نیمسال ورود آغاز خواهد شد. دانشجویان تمامی مقاطع می‌بایست طبق برنامه زمانی مشخص شده در تقویم آموزشی نسبت به انتخاب واحد خود اقدام نمایند.

نکات مهم:
-جهت مشاهده روز و ساعت شروع انتخاب واحد خود از گزارش ۵۹ و جهت مشاهده دروس ارائه شده از گزارش ۲۱۲ در سامانه گلستان استفاده شود.

-مطابق روال سال‌های گذشته ساعت شروع انتخاب واحد از ساعت ۱۸ خواهد بود.

-انتخاب واحد دانشجویانی که در ارزشیابی اساتید شرکت نکرده‌اند با ۱۲ ساعت تاخیر شروع می‌شود.

-با توجه به اینکه سرترم تحصیلی نیمسال ۴۰۳۱ برای همه دانشجویان در سیستم ایجاد گردیده است لذا در اسرع وقت نسبت به بررسی این موضوع از طریق منوی اطلاعات جامع دانشجویی در سامانه گلستان اقدام نمایید. در صورت عدم وجود سرترم ۴۰۳۱ مراتب را در اسرع وقت به امور آموزشی دانشکده محل تحصیل خود اطلاع دهید.

-برای دانشجویانی که در سامانه منع ثبت نام لحاظ گردیده سرترم نیمسال ۴۰۳۱ ایجاد نگردیده است، این دانشجویان لازم است در اسرع وقت نسبت به تکمیل پرونده خود اقدام نمایند.

-دانشجویانی که به علت مشروطی بیش از حد در شرف اخراج می‌باشند و یا دانشجویانی که نیاز به تمدید سنوات تحصیلی و یا نظام وظیفه دارند لازم است حداکثر تا ۳۱ مرداد نسبت به درخواست مجوز از طریق پیشخوان سامانه گلستان اقدام نمایند در غیر اینصورت برای ایشان سرترم ۴۰۳۱ در سیستم ایجاد نمی‌گردد و عواقب ناشی از اقدام به موقع نیز متوجه دانشجو خواهد بود.

-سرترم تحصیلی برای دانشجویانی که وضعیت ایشان در نیمسال ۴۰۲۳، ثبت نام نکرده می‌باشد در سیستم ایجاد نگردیده است این دانشجویان لازم است در اسرع وقت جهت حذف سرترم ۴۰۲۳ و ایجاد سرترم ۴۰۳۱ به امور آموزشی دانشکده محل تحصیل خود مراجعه نمایند.

-دانشجویانی که با مهمانی ایشان در نیمسال ۴۰۳۱ به سایر دانشگاه‌ها موافقت شده است لازم است از طریق پیشخوان سامانه گلستان نسبت به ثبت دروس مهمانی ۴۰۳۱ اقدام نمایند. وضعیت تحصیلی دانشجویانی که در این خصوص اقدام ننمایند انصراف ثبت خواهد شد.

-دانشجویانی که ترم ۴۰۳۱ اولین ترم مهمانی یا انتقال ایشان در این دانشگاه می‌باشد لازم است ابتدا نسبت به ثبت نام در سامانه گلستان دانشگاه بوعلی‌سینا به صورت مهمان اقدام نموده و پس از اخذ شماره دانشجویی با مراجعه به واحد پذیرش و ثبت نام دانشگاه نسبت به فعال نمودن شماره دانشجویی خود اقدام نمایند.


-دانشجویانی که از نیمسال‌های گذشته بدهی دارند لازم است نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام نمایند در غیر این صورت امکان ثبت انتخاب واحد را نخواهند داشت.

-دانشجویان نوبت دوم لازم است کل مبلغ شهریه ثابت به همراه ۴۰ درصد شهریه متغیر را به هنگام انتخاب واحد پرداخت نمایند.


-مطابق با آیین نامه آموزشی برای دانشجویانی که در موعد مقرر نسبت به انتخاب واحد خود اقدام ننمایند انصراف از تحصیل ثبت خواهد شد.

-براساس مصوبات هیات امنای دانشگاه، انتخاب واحد دانشجویانی که به هر دلیل در موعد تعیین شده نسبت به انتخاب واحد خود اقدام ننموده اند منوط به پرداخت جریمه می‌باشد.

 جهت مشاهده تقویم آموزشی کلیک کنید.

جهت مشاهده راهنمای ثبت نام دانشجویان مهمان کلیک کنید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آموزش و پژوهش