پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۹۲
|
کد خبر: ۸۱۲۶
دکتر حسین رضوان با صدور پیامی، انتخاب دکتر حسین سیمایی صراف را به عنوان وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تبریک گفت.
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۵ - ۰۵ شهريور ۱۴۰۳

رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا به وزیر جدید علوم، تحقیقات و فناوری تبریک گفت

به گزارش بسنا، متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای دکتر حسین سیمایی صراف

با سلام و احترام

با کمال افتخار، انتخاب شایسته حضرتعالی به عنوان مقام عالی وزات علوم، تحقیقات و فناوری توسط ریاست محترم جمهوری نشان از تعهد، تخصص و بینش عمیق و توانایی بالای شما در حوزه‌های مختلف علمی و پژوهشی کشور دارد، اکنون که مسئولیت هدایت علوم، تحقیقات و فناوری کشور را بر عهده گرفته‌اید بی‌تردید مسیر تازه‌ای برای دانشگاهیان و پژوهشگران کشور گشوده خواهد شد که موجب ارتقای همه‌جانبه علم و فناوری در میهن عزیزمان، ایران خواهد بود.

با مدیریت هوشمندانه و برنامه­‌های کلان جنابعالی با تاکید بر مسئولیت اجتماعی دانشگاه، امید است نسل جدیدی از جوانان خلاق، کارآفرین و مسئولیت‌پذیر در نظام آموزش عالی کشور تربیت شوند که با حرکت در مسیر رشد و تعالی علمی کشور، دانشگاه‌ها و مؤسسات علمی بیش از پیش و قدرتمندانه در مسیر نیل به هدف مرجعیت علمی در منطقه و جهان گام بردارند.

با آرزوی موفقیت‌های روزافزون برای جنابعالی، یقین دارم که شما با همت و تلاش‌های خود، افق‌های جدیدی را برای آموزش عالی ایران گشوده و دوران جدیدی را رقم خواهید زد.
از سوی خود و همکاران در دانشگاه بوعلی‌سینا این انتصاب بایسته را صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم و از خداوند متعال، توفیق و سربلندی روزافزون حضرتعالی را در تحقق اهداف عالیه جمهوری اسلامی ایران مسئلت می­نماییم.

 

دکتر حسین رضوان

رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست