پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۲۱
|
کد خبر: ۸۱۲۹
رایزن علمی جمهوری اسلامی ایران خبر داد:

حضور قدرتمند دانشگاه‌های ایران در جنوب شرق آسیا

رایزن علمی جمهوری اسلامی ایران در کشور‌های آسیای شرقی گفت: دانشگاه‌های ایران در قالب برنامه Study in Iran و شرکت در نمایشگاه‌های آموزش عالی اندونزی، به منظور معرفی توانمندی‌های آموزشی و پژوهشی دانشگاه‌های ایران و جذب دانشجویان آن کشور، ملاقات‌ها و رایزنی‌های فشرده‌ای را در این راستا آغاز کرده‌اند.
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۸ - ۰۷ شهريور ۱۴۰۳

حضور قدرتمند دانشگاه‌های ایران در جنوب شرق آسیا

به گزارش بسنا و به نقل از سازمان امور دانشجویان، محسن صراف، رایزن علمی جمهوری اسلامی ایران در کشور‌های آسیای شرقی با بیان اینکه دانشگاه‌های ایران در جنوب شرق آسیا حضور قدرتمندی دارند، گفت: ۱۲ دانشگاه ایران در قالب برنامه Study in Iran و شرکت در نمایشگاه‌های آموزش عالی اندونزی، به منظور معرفی توانمندی‌های آموزشی و پژوهشی دانشگاه‌های ایران و جذب دانشجویان آن کشور ملاقات‌ها و رایزنی‌های فشرده‌ای را در این راستا آغاز کرده‌اند.

رایزن علمی منطقه جنوب شرق آسیا در خصوص دیدار با مقامات دانشگاه جامع سوماترای شمالی افزود: حرکت مشترک دانشگاه‌های دو کشور در حوزه تمدن‌سازی و حل مشکلات اجتماعی بستری مناسب برای این همکاری است.

وی خاطرنشان کرد: تقویت سطح آموزشی و رقابت در سطح جهانی لازمه مشارکت‌های کشور‌های اسلامی در حوزه آموزش عالی است و این منوط به گفتگو و تبادلات علمی دانشجویی و اساتید دو کشور است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست