پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۴۹
|
کد خبر: ۸۱۸۶
رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان:

چهارمین دوره ثبت نام کاروان حج تمتع اساتید آغاز شد

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از ثبت نام چهارمین دوره اعزام متمرکز کاروان اساتید دانشگاه‌ها برای حج تمتع سال ۱۴۰۴ خبرداد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۴ - ۳۰ مهر ۱۴۰۳

به گزارش بسنا و به نقل از ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطهری‌پور، گفت:به فضل پروردگار متعال و توجهات اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام)، با عنایت به سه دوره اعزام کاروان اساتید و اعضاء هیات علمی دانشگاه‌ها به سفر معنوی حج تمتع و رضایت زائران بیت ا ... الحرام و حرم شریف نبوی (ص) و ائمه مظلوم بقیع (ع) از برنامه‌های اجرایی کاروان و فعالیت‌های فرهنگی سفر، ثبت نام چهارمین دوره اعزام متمرکز کاروان اساتید دانشگاه‌ها برای حج تمتع سال ۱۴۰۴ آغاز شد.

حجت الاسلام و المسلمین مطهری‌پور گفت: این ثبت نام ویژه اعضای هیئت علمی و استادان دانشگاه‌های تهران، البرز، قم، قزوین، همدان، سمنان و کاشان است که دارای سند ودیعه حج تمتع تا پایان اسفندماه سال ۱۳۸۶ باشند.

وی افزود: زمان ثبت نام اولیه از تاریخ ۲۸ مهر لغایت ۲۵ آبان ماه ۱۴۰۳ خواهد بود و اساتید می‌بایست به دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های مذکور مراجعه کنند. همچنین متقاضیان باید در سامانه reserve.haj.ir نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام نمایند.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان ادامه داد: کاروان‌بندی و اعزام بر اساس اولویت‌های اعلام شده از سوی سازمان حج و زیارت و قوانین و سیاست‌های ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان صورت می‌گیرد و تحویل مدارک اولیه به منزله ثبت نام قطعی در کاروان نیست.

حجت الاسلام و المسلمین مطهری‌پور گفت: هزینه تمام شده کاروان، درجه کیفیتی و مبالغ پرداختی زائران بر مبنای اعلام سازمان حج و زیارت متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان همچنین در خصوص اعزام دانشگاهیان به سفر عمره مفرده، افزود: در حال نهایی کردن فرایند اجرایی و برنامه‌های فرهنگی عمره دانشجویی با هماهنگی مسئولین محترم سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری هستیم و اخبار تکمیلی به زودی از طریق سایت لبیک و شبکه‌های اجتماعی به اطلاع عموم دانشگاهیان خواهد رسید.

ارسال نظرات
صفحه نخست