پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۴۹۸
|
کد خبر: ۸۳
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بوعلی سینا:

کرسی های آزاد اندیشی گسترش می یابد

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بوعلی سینا در گفت‌و‌گو با خبرنگار بسنا، از رشد و گسترش کرسی‌های آزاداندیشی در سطح دانشگاه خبر داد.
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۲ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۶
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بوعلی سینا در گفت‌و‌گو با خبرنگار بسنا، از رشد و گسترش کرسی‌های آزاداندیشی در سطح دانشگاه خبر داد.
عروتی موفق با بیان اینکه معاونت فرهنگی یک نهاد تازه تأسیس در دانشگاه است، خاطرنشان کرد: با توجه به نو پا بودن این نهاد خوشبختانه در طی چند سال اخیر پیشرفت‌های قابل‌توجهی داشته است و این پیشرفت‌های صورت گرفته در مجموعه دانشگاهی کاملاً مشهود است.
عضو هیأت رئیسه دانشگاه بوعلی سینا با تأکید بر اینکه یکی از دغدغه‌های دانشجویان کسب تجربه برای ورود به عرصه کار و بازار اشتغال است، گفت: خوشبختانه یکی از کارهای کم‌نظیری که مبتنی بر نیازسنجی‌های صورت گرفته در حال انجام است طرحی باعنوان کارستان است که با همکاری مرکز رشد و معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه در حال انجام است.
دکتر عروتی موفق با بیان اینکه معاونت فرهنگی با مشکلاتی ازجمله مسائل مالی  رو‌به‌رو است، تأکید کرد: انتظارات این حوزه به‌طور کامل عملی نشده و امیدواریم در بحث کرسی‌های آزاداندیشی شاهد فعالیت‌های بیشتری باشیم تا به سطح بالاتری دست پیدا کنیم و در فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی- هنری از جهت کمی و کیفی شاهد گسترش این کانون‌ها باشیم.
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بوعلی سینا در پایان خاطرنشان کرد: ان شاء الله در سال جدید در جهت پیشبرد هرچه بهتر فعالیت‌های نهاد فرهنگی شاهد کمک‌های مالی بیشتری خواهیم بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشجو