پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۷۳۶
|
کد خبر: ۹۶۸
معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

آزادگان کتک خوردند ولی به دشمن التماس نکردند

سرهنگ سیدرضا موسوی معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در مراسم تجلیل از آزادگان دانشگاه بوعلی سینا، گفت: آزادگان با وجود شکنجه های متعدد و متفاوت، خم به ابروی خود نمی آوردند و به دشمن روی خوش نشان نمی دادند. آنها کتک خوردند ولی به دشمن التماس نکردند.
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۵ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۷

به گزارش خبرنگار بسنا، سرهنگ سیدرضا موسوی معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در مراسم تجلیل از آزادگان دانشگاه بوعلی سینا که در سالن اجتماعات شهید ایزدی برگزار شد گفت: امام خمینی(ره) در ابتدای سال های انقلاب فرمود سربازان من در گهواره هستند و در واقع همین جوانان بودند که هشت سال دفاع مقدس را اداره کردند و در نهایت پیروزی رزمندگان اسلام بر سپاه کفر حاصل شد.

وی افزود: دنیا در سرّ پایداری ایران در جنگ هشت ساله با عراق مانده است، چرا که جوانان این مرز و بوم معادلات متخصصین نظامی دنیا را بهم زدند.

سرهنگ موسوی خاطرنشان کرد: این فرهنگ حسینی و مکتب اباعبدالله است که فضای جنگ را پر از معنویت و رزمندگان این وطن را به سربازانی شیردل و نترس مبدل کرد.

وی یادآور شد: جنگ به دیدگاه متخصصان تمام شده بود و آنها با تمام قوا وارد میدان شده بودند و تا لحظات آخر ایستادگی می کردند، اما چیزی که قابل توجه است ترسی در وجود رزمندگان ما وجود نداشت و با شجاعت می جنگیدند. نمونه این مسأله نیز در موقع اسارت رزمندگان ما وجود داشت، به طوری با وجود شکنجه های متعدد و متفاوت، خم به ابروی خود نمی آوردند و به دشمن روی خوش نشان نمی دادند. آنها کتک خوردند ولی به دشمن التماس نکردند.

معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، که خود نیز از آزادگان همدانی است، در پایان به ذکر خاطراتی از دوران اسارت خود و همرزمانش پرداخت.

خبرنگار: محمدی


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگ و هنر