پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۴۶۰
|
کد خبر: ۱۲۳۰
دکتر حمید زارع ابیانه رئیس کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه بوعلی سینا، در گفتگو با خبرنگار بسنا اظهار داشت: ثبت نام الکترونیکی دانشجویان جدیدالورود در کتابخانه انجام شده است و دانشجویان می توانند از هرکدام از کتابخانه های دانشگاه کتاب امانت بگیرند.
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۱ - ۱۵ مهر ۱۳۹۷

دکتر حمید زارع ابیانه رئیس کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه بوعلی سینا، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بسنا، ضمن اعلام این خبر گفت: مشخصات دانشجویان جدیدالورود در همه مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، به صورت الکترونیکی در سامانه کتابخانه(آذرسا) بارگزاری شده است و کلیه دانشجویان به صورت خودکار به عضویت کتابخانه درآمده اند.

وی افزود: با توجه به ثبت نام الکترونیکی دانشجویان در کتابخانه، ثبت نام حضوری و تکمیل مدارک مکتوب لازم نبوده و دانشجویان گرامی می توانند تنها با ارائه کارت دانشجویی خود از هرکدام از کتابخانه های دانشگاه کتاب امانت بگیرند.

رئیس کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه بوعلی سینا خاطرنشان کرد: در صورت بروز هرگونه مشکل در عضویت دانشجویان یا عدم ثبت مشخصات افراد در سامانه، دانشجویان می توانند با مراجعه به آقای سعدالله سرخوش، مستقر در طبقه همکف سازمان مرکزی دانشگاه، نسبت به رفع مشکل خود اقدام نمایند.

خبرنگار: زند


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست