پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۰۹
|
کد خبر: ۸۰۱۰
به پاس خدمات ارزشمند علمی، پژوهشی و مدیریتی پروفسور حسن کی‌پور، در مراسم اختتامیه اولین کنفرانس ملی مهارت ایران از ایشان تجلیل شد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۱ - ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

به گزارش بسنا و به نقل از دانشگاه فنی و حرفه‌ای، در مراسم اختتامیه اولین کنفرانس ملی مهارت ایران از پروفسور حسن کی‌پور با حضور محمد حسینی معاون پارلمانی ریاست جمهوری، سردار موسی کمالی، مشاور عالی فرمانده قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح، خسرویان، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور و جهانشاهی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تجلیل به‌عمل آمد.

پروفسور کی‌پور عضو هیئت علمی دانشگاه، با رتبه استاد تمام پایه ۶۴ با ۴۵ سال خدمت صادقانه در عرصه علمی کشور، دوره کارشناسی را در شهر مشهد و کارشناسی ارشد، دکتری و فوق دکتری را در شهر کُلچستر کشور انگلستان گذرانده است.

وی اولین دانشیار و اولین استاد تمام و اولین استاد نمونه کشوری در یکی از دانشگاه‌های برتر ایران، استاد نمونه کشوری و پژوهشگر نمونه استانی برای چندین سال پیاپی انتخاب شده‌اند. تعداد ۱۸۶ مقالة ISI و راهنمایی ۶۰ دانشجوی تحصیلات تکمیلی از افتخارات پژوهشی این فرهیخته برجسته کشوری است.

در کارنامه درخشان مدیریتی کی‌پور در حوزه آموزش عالی کشور، مسئولیت‌های اجرایی زیادی به چشم می‌خورد. ریاست شورای آموزشی و پژوهشی، ریاست دانشکده، معاونت آموزشی، معاونت فرهنگی و دانشجویی، معاونت تحصیلات تکمیلی و ریاست دانشگاه‌های بزرگ کشور. عضویت در شوراها، انجمن‌ها و کمیسیون‌های گوناگون، دبیری و ریاست کمیته‌های تخصصی، هیئت ممیزه و هیئت امنا در سوابق وی رخ‌نمایی می‌کند.

اجرای طرح‌های متنوع برای بهبود شرایط ابنیه دانشگاه‌ها نظیر: تجهیز آزمایشگاه‌ها، ساختمان‌های آموزشی و اداری، مجموعه‌های ورزشی و فرهنگی، احداث و راه‌اندازی دانشکده‌های برق، کامپیوتر، مهندسی شیمی و نفت، جزو خدمات ارزنده پروفسور کی‌پور برای مجموعه آموزش عالی کشور است. پروفسور حسن کی‌پور در سال ۱۳۹۰ به عنوان شیمی‌دان برجسته معدنی کشور توسط انجمن شیمی ایران برگزیده شده اند.

گفتنی است، این استاد گرانقدر هم‌اینک به عنوان معاون آموزشی دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مشاور عالی رئیس دانشگاه مشغول به فعالیت است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشگاه