پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۸۸۲
|
کد خبر: ۱۲۵۶
مدیرکل امور اداری و پشتیبانی وزارت علوم گفت: بر اساس آیین نامه جدید استخدامی اعضای غیر هیات علمی، امکان ارزیابی سالانه و ارتقای رتبه و پایه برای کارکنان قراردادی همانند اعضای رسمی و پیمانی فراهم شده که این موضوع از مزیت های آیین نامه جدید است.
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۵ - ۱۸ مهر ۱۳۹۷

به گزارش بسنا و به نقل از وزارت علوم، دکتر اباصلت خراسانی در نشست تخصصی بررسی آیین نامه جدید استخدامی اعضای غیرهیات علمی دانشگاه ها که با حضور دبیران مناطق دهگانه امور اداری برگزار شد؛ اظهار داشت: آیین نامه بازنگری شده که در شهریورماه سال جاری مصوب شده است از جامعیت بیشتری برخوردار است و مقررات مرتبط با حقوق اداری در آن بیشتر از آیین نامه قبلی رعایت شده است.

مدیرکل امور اداری و پشتیبانی وزارت علوم افزود: توجه به ارتقای کارکنان قراردادی، پیش بینی ظرفیت های مناسب جبران خدمت کارکنان، افزایش تسهیلات غیرمادی و توجه به شایسته سالاری از مهمترین مزایای آیین نامه جدید اعضای غیرهیات علمی دانشگاهها است.

وی تاکید کرد: برای عملکرد بهتر وزارت علوم و دانشگاهها در حوزه منابع انسانی، تعامل با دستگاههای اجرایی سیاستگزار و ناظر مانند سازمان امور استخدامی و سازمان بازررسی در دستور کار قرار گرفت و چندین نشست مشترک نیز برگزار شد.

دکتر خراسانی گفت: در برخی از دانشگاههای کشور شاهد هستیم که در حوزه ارتقای منابع انسانی دستاوردهای خوبی حاصل شده است که ضرورت دارد این تجارب با سایر مراکز آموزش عالی نیز به اشتراک گذاشته شود.

وی افزود: در راستای اشتراک نظرات و استفاده از خرد جمعی، همایش «مدیریت در توسعه منابع در نظام آموزش عالی» بهمن ماه سال جاری و با شرکت معاونان امور اداری و مالی دانشگاههای کشور در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست