پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۳۵۳۷
|
کد خبر: ۱۳۰۵
به همت دانشجویان مهندسی برق و کامپیوتر؛

کارگاه آموزش برنامه نویسی اندروید برگزار شد

از سری کارگاه های آشنایی با فناوری های نوین، کارگاه آشنایی با برنامه نویسی اندروید، به زبان رسمی معرفی شده توسط گوگل، کاتلین در آمفی تئاتر دانشکده مهندسی دانشگاه بوعلی سینا به همت گروه مهندسی کامپیوتر و دانشجویان مهندسی برق و کامپیوتر برگزار شد .
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۸ - ۲۵ مهر ۱۳۹۷

به گزارش خبرنگار بسنا، کارگاه آموزشی برنامه نویسی اندروید روز چهارشنبه با صحبت های دکتر مرتضی یوسف صنعتی عضو هیأت علمی گروه مهندسی کامیپوتر دانشگاه بوعلی سینا آغاز شد و در ادامه نیز معین حسنی دانشجوی کارشناسی مهندسی کامپیوتر ورودی 95 دانشگاه به ارائه مباحث تخصصی در حوزه اندروید پرداخت .

این کارگاه 4 ساعته با حضور 120 نفر از دانشجویان در آمفی تئاتر دانشکده مهندسی برگزار شد .

معین حسنی در این کارگاه به صورت خلاصه به استفاده از فناوری های جدید پرداخت و ضمن معرفی زبان جدید برنامه نویسی اندروید، ساختار های زبان کاتلین را معرفی کرده و سپس کاربرد آن را در برنامه های اندرویدی با ساخت چند برنامه از جمله برنامه ارتباط با سرور نمایش داد .

امیرحسین بابائیان، مسؤول برگزاری دوره ها در این میان خبر از برگزاری کارگاه در ماه های آتی به صورت ماهانه داد و شرط برگزاری را حمایت های معنوی شرکت کنندگان دانست.

گفتنی است این کارگاه به صورت رایگان برگزار شده و تنها امکان خرید بلیط حمایتی جهت حمایت از گروه برگزاری وجود داشته است .

به گزارش بسنا، تیم برگزاری این کارگاه عبارتند از: عرفان سیف (گرافیست)، فاطمه اصلانی (عکاس) ، فرزین خداویسی (تبلیغات و پذیرش) ، محدثه میرزاییان (پذیرش) ، امیرعباس اسدی (تولید محتوای ارائه) ، فرناز سوری (پذیرش) ، محمد امین شهابی (پشتیبانی) و مریم قنبری (فیلمبرداری ).

خبرنگار: اسدی

عکس: اصلانی


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
سلام
امکان ارتباط با تیم برگزاری از چه طریقی وجود دارد ؟
علم و فناوری