پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۵۲۶
|
کد خبر: ۵۹۲۴
معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بوعلی‌سینا، با صدور بیانیه‌ای، اعدام جمعی از مسلمانان بی‌گناه توسط رژیم عربستان سعودی را محکوم کرد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۹ - ۲۳ اسفند ۱۴۰۰

به گزارش بسنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ.

(ای پیامبر!) هرگز گمان مبر کسانی که درراه خدا کشته شدند، مردگان‌اند! بلکه آنان زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند. (سوره مبارکه آل‌عمران آیه ۱۶۹)

اقدام رژیم وهابی آل سعود، در اعدام جمعی جوانان مظلوم و بی‌دفاع به بهانه اعمال تروریستی توسط تروریستی‌ترین حکومت روی زمین، لکه ننگ دیگری بر پیشانی سیاه آل سعود و سازمان‌های به‌اصطلاح حقوق بشری است. کیست که نداند رژیم خون‌خوار سعودی که بیش از شش سال است به کشتار کودکان مظلوم یمن مشغول است خود منشأ شکل‌گیری گروه‌های تروریستی و منبع صدور تفکرات تکفیری است.

اعمال رژیمی که توسط حامیان آمریکایی‌اش گاو شیرده خطاب می‌شود با اتکا بر تسلیحات اهدایی، آمریکا کشتار جوانان مظلوم اعم از شیعه و سنی که –حداکثر جرم آنان مخالفت کلامی و قلمی با اعمال ددمنشانه حکومت وهابی سعودی است واقعیت این رژیم منحوس را بیش پیش برای ملل مسلمان آشکار نمود.

اقدام به‌موقع وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران در قطع مذاکرات با رژیم سعودی قابل‌تحسین است. چراکه این رژیم قرون‌وسطایی نشان داد هنوز درک درستی از واقعیات جامعه مسلمان حجاز ندارد. رژیم سعودی در اقداماتی فریبکارانه و صرفاً برای رضایت حامیان غربی از سویی اقدام به راه‌اندازی کاباره‌ها و میخانه‌ها می‌کند و از سویی دیگر با کشتار دسته‌جمعی مبارزانی فاقد سلاح، ماهیت ضد بشری خود را نشان می‌دهد. دولت وهابی سعودی باید بداند خون این شهیدان مظلوم هرگز از جوشش نخواهد افتاد و به‌زودی سیل خروشانی خواهد شد که بنیان پوشالی این رژیم را بر باد فنا خواهد داد.

دانشگاه بوعلی‌سینا با محکوم‌کردن این جنایت بزرگ، براین باور است که این کشتار بی‌رحمانه جز با اشاره رژیم آمریکا امکان‌پذیر نیست ازاین‌رو، متهم نخست این جنایت رژِم مستکبر امریکا و صهیونیسم بین‌الملل است و در این میانه رژیم پوسیده سعودی آلت دستی بیش نیست. خواست همه مسلمانان آزاده این است که این روزها، که گَرد مرگ بر سازمان‌های بین‌المللی و حقوق بشری نشسته که حتی از محکومیت لفظی کشتار مردم یمن و جوانان مظلوم حجاز نیز خودداری می‌کنند وظیفه ملت‌های مسلمان به‌ویژه مردم مسلمان حجاز است که در برابر این کشتار دسته‌جمعی ساکت نمانند و با اقدامات انقلابی و بنیان‌کَن سرنوشت صدام و قذافی و مبارک را برای سران وهابی سعودی رقم بزنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست