پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۳۵۹
|
کد خبر: ۷۳۸۲
ابراهیم فلاح گفت: پیشنهاد می‌کنم مسابقات به جای هر دو سال یکبار هر ساله برگزار شود تا موجب شور و نشاط و اشتیاق به ورزش در میان دانشجویان شود.
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۱ - ۲۵ مرداد ۱۴۰۲

به گزارش بسنا، ابراهیم فلاح بیان کرد: این دوره از المپیاد در رشته فوتسال در سطح بالایی برگزار شد و ۱۵ تیم در آن حضور داشتند.

وی با بیان اینکه چهارمین المپیاد در رشته فوتسال از المپیاد قهرمانی سال‌های گذشته بالاتر بود، اظهار کرد: میزبانی همدان بسیار خوب بود و دست‌اندرکارانِ رویداد همکاری خوبی با شرکت‌کنندگان داشتند.

فلاح در ادامه به حضور داوران ملی و بین‌المللی مطرح در این رویداد اشاره کرد و افزود: امسال افت مشارکت را شاهد بودیم به طوری‌که در دوره قبل ۲۳ تیم و در این دوره ۱۵ تیم حضور داشتند، اما سطح مسابقات غیرقابل تصور بود.

رئیس انجمن فوتسال چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر شاهد در پایان مطرح کرد: پیشنهاد می‌کنم مسابقات به جای هر دو سال یکبار هر ساله برگزار شود تا موجب شور و نشاط و اشتیاق به ورزش در میان دانشجویان شود.

گفتنی است؛ چهارمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر کشور با شعار "رفاقت در میدان، رقابت در ایثار" از ۱۰ تا ۲۶ مردادماه در ۹ رشته ورزشی در دانشگاه بوعلی‌سینا در حال برگزاری است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
ورزشی