پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۴۱۳
|
کد خبر: ۷۳۸۵
مسئول انجمن دو و میدانی پسران وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: سطح کیفی و میزبانی دانشگاه بوعلی‌سینا در چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور، خیلی عالی بود.
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۱ - ۲۵ مرداد ۱۴۰۲

به گزارش بسنا، روح‌الله دایی اظهار کرد: هماهنگی خوبی میان مربیان و تیم فنی و اجرایی مسابقات وجود داشت و در جریان برگزاری مسابقات، مشکل خاصی وجود نداشت.

دایی تصریح کرد: سطح کیفی مسابقات و کیفیت ورزشکاران نسبت به دوره قبل خیلی پیشرفت کرده بود و ۵۶ ورزشکار در این المپیاد شرکت کردند.

وی در رابطه با داوری این مسابقات، گفت: در مسابقات دانشجویی، داورانی از شهر‌های دیگر هم حضور دارند، اما در همدان، چون خیالمان از داوران استانی راحت بود، داوران بومی حضور داشتند.

مسئول انجمن دو و میدانی پسران وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به همکاری هیئت دو و میدانی استان همدان، مطرح کرد: میزبانی دانشگاه بوعلی‌سینا بسیار عالی بود.

گفتنی است؛ چهارمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر کشور با شعار "رفاقت در میدان، رقابت در ایثار" از ۱۰ تا ۲۶ مردادماه در ۹ رشته ورزشی در دانشگاه بوعلی‌سینا در حال برگزاری است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
ورزشی