پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۳۰۸
|
کد خبر: ۷۴۱۹
اولین دوره طرح تعالی منش استادی «در مسیر فرزانگی»، به منظور تحقق مأموریت‌های سند دانشگاه اسلامی، در مشهد مقدس برگزار می‌شود.
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۶ - ۱۵ شهريور ۱۴۰۲

به گزارش بسنا، معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در نظر دارد به منظور تحقق مأموریت‌های سند دانشگاه اسلامی مبنی بر ارتقای مهارت‌های شاگردپروری اعضای هیأت علمی جدید الاستخدام اقدام به اجرای اولین دوره با عنوان «در مسیر فرزانگی» طرح تعالی منش استادی در مشهد مقدس در روز‌های ۱۰ لغایت ۱۴ مهرماه سال جاری نماید.

در این دوره مهارت‌هایی از جمله علم و هنر یاددهی - یادگیری، راهبری کلاس درس، اخلاق علمی و معلمی، انواع تفکر، دانشگاه آینده انقلاب اسلامی، مهارت‌های کار تیمی و نیز آشنایی با مقررات مرتبط با اعضای هیأت علمی و سامانه‌های وزارت عتف و مانند آن در یک فضای تعاملی و مشارکتی به شرکت‌کنندگان ارائه می‌شود.

با توجه به محدودیت ظرفیت دوره، ضروری است اعضا هیات علمی جذب شده در فراخوان سال ۱۴۰۱ حداکثر تا ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ برای ثبت‌نام به سامانه فراخوان معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم به نشانی http://farakhan.dmsrt.ir مراجعه و فرم مربوطه را تکمیل نمایند.

بدیهی است، اولویت‌بندی براساس زمان ثبت‌نام و سهمیه دانشگاه صورت می‌پذیرد. همچنین افرادی که در سامانه فوق ثبت‌نام می‌کنند، مراتب را به اطلاع معاونت فرهنگی دانشگاه برسانند (ارسال پیامک به شماره ۰۹۱۳۲۴۲۹۰۷۰ مدیر برنامه‌ریزی فرهنگی).

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگ و هنر