پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۴۲۹۸
|
کد خبر: ۷۴۶۱
اداره تغذیه دانشگاه بوعلی‌سینا قوانین رزرو غذا برای ترم جدید را اعلام کرد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۸ - ۳۱ شهريور ۱۴۰۲

به گزارش بسنا، در این اطلاعیه آمده است:

تحویل غذا صرفا با ارائه کارت دانشجویی صورت می‌گیرد، لذا لازم است دانشجویان ورودی سال ۱۴۰۲ هرچه زودتر نسبت به دریافت کارت دانشجویی از اداره آموزش اقدام نمایند؛ اما این دسته از دانشجویان می‌توانند به صورت محدود تا زمان دریافت کارت دانشجویی، از کد فراموشی استفاده نمایند.

با توجه به اینکه شرکت داده‌کاوان از نرم‌افزار (اپلیکیشن قابل نصب بر روی گوشی‌های اندروید و ios) برنامه سماد پشتیبانی نمی‌کند، لازم است دانشجویان برای به رزرو یا لغو رزرو غذا از طریق وب‌سایت سامانه تغذیه به آدرس dining.basu.ac.ir اقدام نمایند.

کد فراموشی برای وعده صبحانه و شام رایگان «غیرفعال» است؛ بنابراین دانشجویانی که به هردلیل کارت دانشجویی ندارند، از رزرو این وعده‌ها خودداری نمایند.

با توجه به نامه صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تغییر قیمت غذا برای دانشجویان دارای سنوات غیرعادی، اعمال شده و دانشگاه در این زمینه تصمیم‌گیرنده نیست. هریک از دانشجویان در صورت داشتن هرگونه سوال یا ابهام در این مورد می‌توانند به اداره تغذیه دانشگاه مراجعه نمایند.

برای جلوگیری از دورریز غذا و هدررفت منابع، جریمه غذای خورده‌نشده به صورت ماهیانه اعمال می‌شود، براین اساس در صورت رزرو غذا و عدم دریافت آن در بار اول، بدون اعمال جریمه، بار دوم، به اندازه غذای متوسط هزینه (۸ هزار تومان)، در بار سوم، ۲ برابر غذای متوسط هزینه (۱۶ هزار تومان) و در بار چهارم و بیشتر، هزینه تمام‌شده به مبلغ ۶۰ هزار تومان از حساب دانشجو کسر خواهد شد.

با عنایت به دستورالعمل صادرشده از جانب صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم مبنی بر ثبت‌نام دانشجویان مشمول خوابگاه در سامانه یک‌پارچه خدمات رفاهی صندوق رفاه برای دریافت یارانه شام و صبحانه، از یکشنبه ۹ مهرماه صرفا به دانشجویان ساکن در خوابگاه که در سامانه صندوق رفاه ثبت اقامت کرده‌اند، وعده شام و صبحانه تخصیص می‌یابد.

محدودیت کد فراموشی (دانشجویان خوابگاهی، سه کد در هفته و دانشجویان غیرخوابگاهی، یک کد در هفته) برقرار است.

دانشجویان دارای سنوات غیرعادی مشمول استفاده از غذای شام رایگان نمی‌شوند.

در صورت بروز مشکل در رزرو غذا، در ساعات اداری می‌توانید به مسؤول اتوماسیون سلف مرکزی (آقای عبدالله‌پور) مراجعه یا به شماره ۰۹۳۸۳۱۶۸۱۴۸ پیام بدهید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشجو