پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۷۱۱
|
کد خبر: ۷۴۷۲
با حضور اساتید و کارکنان دانشگاه بوعلی‌سینا؛

مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد + گزارش تصویری

دانشگاهیان یاد و خاطره ۸ سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۲ - ۰۴ مهر ۱۴۰۲

به گزارش بسنا، اساتید و کارکنان دانشگاه بوعلی‌سینا در مراسمی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس که با حضور پیشکسوتان عرصه جهاد و ایثار همراه بود شرکت کردند.

در این برنامه که در سالن اجتماعات شهید مصطفی چمران دانشکده علوم پایه برگزار شد، دکتر خطیبی عضو هئیت علمی و دانشیار گروه علوم اجتماعی دانشگاه پیام‌نور پیرامون نقش موثر زنان در دوران دفاع مقدس به سخنرانی پرداخت.

در ادامه این برنامه، سرهنگ بازنشسته عباس موئینی فرمانده اسبق گردان نگهداری پایه سوم شکاری شهید محمد نوژه و از دست اندرکاران عملیات موفق حمله به H3 در جمع دانشگاهیان به پیرامون زوایای مختلف تکیه بر دانش و توان داخلی در غلبه بر تحریم دشمنان و مقابله نظامی و اجتماعی با ایشان پرداخت.

در بخش دوم این مراسم، نشست تخصصی علمی با محور پاسخگویی به شبهات موجود پیرامون آغاز، اداره و پایان جنگ تحمیلی با حضور دکتر حسن رحیمی‌روشن، دکتر رضا سلیمانی و دکتر رضا رحمتی اعضای هئیت علمی گروه علوم سیاسی دانشگاه بوعلی‌سینا صورت گرفت.

این مراسم به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و کانون بسیج اساتید دانشگاه بوعلی‌سینا برگزار شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست