پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۵۴۴
|
کد خبر: ۷۵۱۹
معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم از برگزاری شانزدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت در آذرماه به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۹ - ۲۴ مهر ۱۴۰۲

شانزدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت اواخر آذر ماه برگزار می‌شود

به گزارش بسنا و به نقل از وزارت علوم، دکتر عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در جشن امید و حرکت، گفت: جشنواره بین المللی حرکت که در دو بخش دانشگاهی و بین المللی هر ساله با ابلاغ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می‌گردد، یکی از عرصه‌های بروز و ظهور و ارائه دستاورد‌ها و توانمندی‌های مبتنی بر فعالیت‌های علمی، فناورانه و دانش بنیان انجمن‌های علمی دانشجویی می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری این جشنواره با هدف ایجاد هم‌افزایی و به نمایش گذاشتن ایده‌ها و طرح‌های جهت‌یاب انجمن‌های علمی برتر است.

دکتر کلانتری افزود: جشنواره باعث ایجاد انگیزه برای ورود دانشجویان و نشاط برای آن‌ها به ویژه انجمن‌های علمی دانشجویی سطح کشور می‌شود که سالی یک بار در یکی از دانشگاه‌های کشور به اجرا درمی‌آید.

وی اضافه کرد: شانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی حرکت هم‌زمان با هفته پژوهش به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی در روز‌های ۲۸، ۲۹ و ۳۰ آذرماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
علم و فناوری